کد خبر 404120
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال حق دارند ولی بی غیرتی و کم کاری بازیکنان استقلال را اصلا قبول ندارم.

به گزارش مشرق،‌ منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اوضاع و احوال تیم استقلال اظهار داشت:دو سه روز پیش جلسه ای در هیات مدیره برگزار شد و بیش از این از وضعیت تیم خبر ندارم. البته بازی‌ها را از تلویزیون تماشا می‌کنم. بازی روز گذشته را هم دیدم و استقلال انصافا بد نبود ولی نمی دانم چرا تیم نمی تواند از گل زده خود محافظت کند.در بازی با فولاد هم همین اتفاق افتاد.

وی در خصوص اینکه رضا عنایتی هم مدعی شده نمی داند چرا تیم به یکباره عقب می کشد گفت:عقب نشینی بعضی مواقع تاکتیک است ولی من احساس می کنم بعضی بازیکنان در بعضی از صحنه‌ها به راحتی می‌گذرند. من اصلا دوست ندارم تیم در این برهه وارد حاشیه شود و امیدوارم به بازیکنان استقلال بر نخورد ولی احساس می کنم بازیکنان از برخی صحنه‌ها خیلی راحت عبور می‌کنند.شک ندارم که دیروز استقلال به دنبال 3 امتیاز بود و خوب هم بازی کرد ولی در نهایت یک امتیاز گرفت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص از دست رفتن شانس قهرمانی تیمش گفت: از نظر من قهرمانی کار خیلی دشواری است ولی تا روز آخر باید تلاش کرد. ما امیدوار هستیم که تیم سهمیه آسیا را بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کسب سهمیه امیدوار است یا خیر گفت: این کار هم سخت است ولی اگر نفت قهرمان شود فقط سه سهمیه دیگر می توانند در آسیا باشند و این کار را دشوارتر می کند.

پورحیدری در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص شعارهای هواداران علیه بازیکنان گفت:همه چیز را باید کلی دید ولی هیچ بازیکنی برای کم کاری و بی غیرتی به زمین نمی‌رود. آنها تلاش خود را انجام می‌دهند ولی در هر صورت تیم به نتیجه دلخواه می‌رسد. من ضمن احترام برای هواداران و تمامی حقی که دارند باید بگویم بازیکنان بی غیرت نیستند.

وی در خصوص اینکه آیا سیاست هیات مدیره حمایت از قلعه نویی است یا خیر گفت: این سوالی است که آقای افشارزاده باید پاسخ بدهد ولی فکر می کنم او روش درستی را در پیش گرفته فکر می کنم باید تا آخر فصل صبر کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس