کد خبر 403942
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

سخنگوی سازمان غذا و دارو، اسامی دو فرآورده‌ آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و شرکت‌های تولید کننده آنها را اعلام کرد.

 به گزارش مشرق، محمد هاشمی سخنگوی سازمان غذا و دارو، با اعلام اسامی دو فرآورده‌ آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و شرکت‌های تولید کننده آنها اظهار داشت: این محصولات جعلی، قاچاق و تقلبی است.

وی به اسامی شرکت‌ها و محصولات فاقد مجوزهای بهداشتی مورد نظر اداه کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اشاره کرد و گفت: انواع فرآورده‌های کودک شامل شامپو، صابون و ... با نام تجاری JAHNSON'S  BABY و انواع ژل  و کرم و..... با نام تجاری CLEAN & CLEAR محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیر مجاز اعلام کرده است.

هاشمی با بیان اینکه اعلام اسامی متخلفان در راستای تاکیدات ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر تشدید نظارت در سطح عرضه محصولات صورت می‌پذیرد، به مردم اطمینان داد این دستور با جدیت توسط بازرسان سازمان غذا و دارو پیگیری می‌شود.

وی در پایان از هموطنان خواست در صورت مشاهده اقلام مذکور در سطح با اطلاع رسانی سریع، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا عرضه اقدام قانونی لازم معمول شود.

در این راستا سازمان غذا و دارو شماره تلفن 66405569 را برای دریافت اطلاعات در خصوص عرضه فرآورده‌های غیر مجاز بهداشتی، غذایی، دارویی را نیز اعلام می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس