کد خبر 403929
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

دیه گو مارادونا، اسطوره افسانه ای آرژانتینی ها لوئیس فن خال را به دلیل رفتار های نا مهربانانه با رادامل فالکائو یک شیطان خطاب کرد.

به گزارش مشرق، دیه گو مارادونا هم به صف منتقدان لوئی فن خال مربی هلندی منچستریونایتد پیوسته و با توجه به بازی نکردن رادامل فالکائو در ترکیب این تیم گفته فن خال مثل شیطان می ماند.

فالکائو تنها 12 بازی در لیگ برتر دراین فصل انجام داده و احتمالا در پایان مهلت دوره قرضی اش از این تیم جدا می شود. فرانک ریبری چند روز پیش فن خال را آدم بدی توصیف کرد و حالا اسطوره فوتبال ارژانتین هم از او در کنفرانس خبری در کلمبیا این طور حرف زده است:" فن خال مرد خوبی نیست. او بیش از هرچیز دیگری به شیطان شباهت دارد. اگر فالکائو در جام جهانی حضور داشت، کلمبیا شاید شانس های بیشتری دراین رقابتها پیدا می کرد. اما او به خاطر مصدومیت شدیدش نمی توانست دراین بازی ها حاضر باشد. انتقال از فرانسه به انگلیس خیلی سخت بود و او باید خودش را با شرایط وفق می داد."

مارادونا همچنین از خامس رودریگس که حالا در رئال هم به یک بازیکن کلیدی تبدل شده،  تمجید کرده و گفت:" خامس یک بازیکن چپ پای فوق العاده با استعدادی بی نظیر است."

منبع: آی اسپورت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس