کد خبر 403899
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

پخش سریال‌ «شهر من شیراز» از امشب از شبکه‌ دو شروع می‌شود. شهر‌من شیراز سریالی خانوادگی است که شخصیت‌های اصلی آن چهار زن جوان هستند.

به گزارش مشرق، شبکه دو از امشب ساعت 21 و 30 دقیقه سریال «شهر‌من شیراز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد بنایی را به تماشاگران خود ارائه می‌کند.

«شهر من شیراز» با بازی زیبا بروفه، پرستو صالحی، روشنک عجمیان و حدیث فولادوند زندگی چهار زن را به نمایش می‌گذارد که تلاش می‌کنند مشکلات خود و اطرافیانشان را حل کنند.

محمد بنایی درباره داستان این سریال به جام‌جم گفت: چهار زن در شیراز یک انجمن محلی راه‌اندازی کرده‌اند. آنها درگیر مشکلاتی هستند و کسانی که به انجمن محلی این زنان مراجعه می‌کنند نیز مشکلاتی دارند اما همه دست به دست هم می‌دهند تا مسائل حل شود.

به گفته این کارگردان، اتفاقات و ماجراهای این فیلمنامه به زبان طنز برای مخاطب روایت می‌شود و تلاش شده فضایی شیرین و دلنشین در این سریال ترسیم شود.

بنایی درباره قسمت‌های ابتدایی این سریال توضیح داد: ماجرا از جایی شروع می‌شود که یک راننده تاکسی به نام محسن به خاطر تصادف به زندان می‌افتد. نرگس، همسر محسن برای تامین مبلغ دیه، درگیر مشکلات متعددی می‌شود و به موازات روایت زندگی او، داستان‌های دیگری را شاهد خواهیم بود که با هم مرتبط هستند، مثلا یکی از این خانم‌ها در حال جدایی از همسرش است و آن دیگری بعد از سال‌ها با مادرش آشنا می‌شود و او را از نزدیک ملاقات می‌کند.

به گفته این تهیه‌کننده و کارگردان، زیبا بروفه نقش نرگس را برعهده دارد، حدیث فولادوند بازیگر نقش فرزانه است، رامتین خداپناهی ایفای نقش خسرو را برعهده داشته و حسن جوهرچی در نقش اعلایی ظاهر شده است. روشنک عجمیان (بهاره)، فلامک جنیدی (سمیرا)، رامین ناصرنصیر (غفار)، زهرا سعیدی (طلعت)، مهدی امینی‌خواه (محسن)، فریده دریامج، پروین ملکی، محمد برسوزیان و جمشید جهانزاده از بازیگران سریال هستند.

یک بازیگر ایتالیایی به نام کلارا کرونا نیز در شهر من شیراز بازی کرده که از بازیگران تئاتر ایتالیاست.

بنایی درباره شخصیت‌های این سریال اظهار کرد: روشنک عجمیان و رامتین خداپناهی نقش یکی از زوج‌های این سریال را برعهده دارند، فلامک جنیدی و رامین ناصرنصیر نیز در نقش یک زن و شوهر در این سریال همبازی هستند و زوج دیگر سریال را پرستو صالحی و حسن جوهرچی بازی‌می‌کنند. جوهرچی در این سریال در نقش یک وکیل ظاهر می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از بازیگران شیرازی در این سریال یادآور شد: تعداد زیادی از هنرمندان شیراز در این سریال با ما همکاری داشته‌اند و نقش‌های متعددی را برعهده گرفتند. از هنرمندان و اهالی تئاتر استان فارس دعوت به همکاری کردیم و علاوه بر آن پیش از این سریال برای ساخت یک فیلم کوتاه 12 جلسه آموزش بازیگری در فرهنگسرای شیراز برگزار کرده بودیم و آنجا استعدادهای زیادی را کشف کردیم.

به گفته محمد بنایی، شهر من شیراز یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است که در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای بر اساس فیلمنامه‌ای از علی‌اکبر محلوجیان و محمد بنایی ساخته شده است. تصویربرداری این سریال به پایان رسیده و مراحل فنی نیز به صورت کامل انجام شده است.

این کارگردان درباره روند تولید سریال شهر من شیراز گفت: تصویربرداری سریال سوم آذر سال گذشته آغاز شد و اول بهمن به پایان رسید. محمدجواد رجب‌زاده آن را تدوین کرده و علیرضا اکبرپور موسیقی سریال را ساخته است.

بنایی معتقد است: تماشاگران سریال شهر من شیراز علاوه بر تماشای یک داستان شیرین و پرماجرا، می‌توانند مکان‌های دیدنی و تاریخی شیراز را در این سریال ببینند.
منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس