کد خبر 403817
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در جریان سفر به استان البرز با استاندار این استان دیدار کرد و از اجرای طرح‌های توانمندسازی زنان خانه‌دار در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در جریان سفر به استان البرز برای شرکت در جشن میلاد نور که به مناسبت ولادت حضرت‌زهرا (س) و ولادت حضرت امام (ره) انجام شد، با استاندار این استان دیدار و درباره مشکلات و راهکارهای بهبود وضعیت زنان استان البرز گفت‌وگو کرد.

شهیندخت مولاوردی شب گذشته در دیدار با سیدحمید طهایی استاندار البرز اظهار داشت: باید به موضوع بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت و استعداد زنان در عرصه مدیریت و اداره کشور توجه ویژه‌ای شود. استفاده از توانمندی‌ها و شایستگی‌های زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در عرصه‌های گوناگون مدیریت به عنوان نیاز جامعه مطرح است که می‌توان با توجه به این امر، به روند توسعه و پیشرفت کشور کمک کرد.

استاندار البرز نیز در این دیدار ضمن مطرح کردن مشکلات این استان، خواستار بهره‌مندی البرز از امکانات، در حد یک استان شد.

همچنین معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران از پیگیری لایحه بیمه زنان خانه‌دار، کاهش ساعت کار زنان دارای شرایط خاص و اجرای طرح‌های توانمندسازی زنان خانه‌دار در سال 94 خبر داد و گفت: با تحقق سیاست‌های دولت به ویژه در حوزه اقتصادی، امیدواریم طرح‌های متعددی به ویژه طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را در حوزه زنان و خانواده اجرا کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس