کد خبر 403685
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

سی‌امین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با تساوی والنسیا برابر اتلتیک‌بیلبائو و شکست سنگین زیردریایی زرد برابر اسپانیول به پایان رسید.

 به گزارش مشرق، پرونده هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا شب گذشته و بامداد امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار بسته شد که در مهمترین آنها والنسیا در خانه اتلتیک بیلبائو به تساوی یک بر یک بسنده کرد تا بیش از پیش از رده سوم جدول فاصله بگیرد.

در این بازی که در دقیقه 83 آن اوتامندی از ترکیب والنسیا اخراج شد، رودریگو دی پل در دقیقه 61 گل نخست را برای والنسیا به ثمر رساند اما اریتس آدوریتس در آخرین دقیقه کار را برای بیلبائو به تساوی کشاند.

والنسیا با این نتیجه 62 امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند. بیلبائو نیز 40 امتیازی ماند و در رده هشتم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم شب گذشته ویارئال در خانه با نتیجه 3 بر صفر برابر اسپانیول تن به شکست داد. فلیپه کایسیدو در دقایق 24 و 68 و ویکتور سانچس ماتا در دقیقه 79 گل‌های اسپانیول را در این بازی به ثمر رساندند تا آبی‌وسفیدپوشان کاتالونیا 38 امتیازی شوند و به رده نهم جدول صعود کنند.

همچنین تیم‌های الچه و ختافه بامداد امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در پایان هفته سی‌ام لالیگا، در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، بارسلونای 74 امتیازی، رئال مادرید 70 امتیازی و اتلتیکومادرید 65 امتیازی اول تا سوم هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس