کد خبر 403623
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

چشم‌انتظاری و چشم‌ به راهی با نام مادر گره خورده است. گره‌ای که بر خطوط پیشانی مادران افزوده و دلنگرانی فرشته‌هایی را که راهی زمین شده‌اند، بیشتر کرده، اما با وجود این، این فرشته‌ها از دریای مهربانی دریغ نکرده و زندگی را برای زمینیان قابل تحمل می‌کند.

به گزارش مشرق، چشم‌انتظاری و چشم‌ به راهی با نام مادر گره خورده است. گره‌ای که بر خطوط پیشانی مادران افزوده و دلنگرانی فرشته‌هایی را که راهی زمین شده‌اند، بیشتر کرده، اما با وجود این، این فرشته‌ها از دریای مهربانی دریغ نکرده و زندگی را برای زمینیان قابل تحمل می‌کند.

فردا در تقویم به نام مادر نامگذاری شده، فرشته ای که مهربانی و سخاوتش در قالب روز،ماه و سال نمی گنجد، به همین دلیل باید امروز را بهانه ای دانست برای آن که فراموش نکنیم هر روز، روز مادر است.

مادرانی که خیلی از فرزندان قادر به درک دریای مهر و محبت آنها نیستند، به همین دلیل اسیر دغدغه هایی شده اند که آنها را از تنها فرشتگان روی زمین دور کرده است.

این سهل انگاری و فراموشکاری برخی انسان ها سبب شده این روزها مادران زیادی در خانه های خود چشم به در بدوزند تا فرزندشان از آنها سراغ بگیرد، یا آسایشگاه ها و خانه های سالمندان زیادی این روزها پذیرای مادرانی است که چشم به راه مانده اند تا دختر، پسر یا نوه آنها از راه برسد.

در این بین کم نیستند انسان هایی که منتظر یک تلنگرند تا به دیدار چنین مادرانی بشتابند، فردا حکم همان تلنگر را دارد، به همین دلیل باید به فرزندان فراموشکار یادآور شد به خود آمده و به دیدار مادر خود بشتابند.

هر چند ممکن است گذر عمر بسیاری از مادران را به دیار باقی برده باشد، اما نکته اینجاست در آسایشگاه هایی مانند کهریزک مادرانی زندگی می کنند که روزهاست در انتظار مهمان هستند، بنابراین چنانچه جزو آن دسته از انسان ها هستید که از نعمت داشتن مادر محروم شده اید، می توانید از این فرصت استفاده کرده و به آسایشگاه کهریزک سربزنید.

مسئولان این آسایشگاه نیز از قبل به فکر این روز بوده و شرایطی را ایجاد کرده اند تا ورود عموم مردم به این آسایشگاه آزاد باشد، زیرا به مناسبت روز مادر، امروز درهای ورودی آسایشگاه کهریزک از صبح تا شب روی تمام انسان های مهربان باز است، پس دیگر بهانه ای وجود ندارد،مادران را چشم انتظار نگذارید.

منبع: جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس