کد خبر 403504
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

اعتصاب ۲ روزه کارکنان بزرگترین اتحادیه کنترل کنندگان ترافیک هوایی فرانسه موجب شد تا صدها پرواز در سراسر فرودگاه‌های اروپا لغو شود.

به گزارش مشرق به نقل از اسپاتنیک، " اس ان سی تی ای" بزرگترین اتحادیه کارکنان کنترل ترافیک هوایی فرانسه روز گذشته اعلام کرد که کارکنان این اتحادیه اعتصاب دو روزه ای را طی 8 و 9 آوریل (چهارشنبه و پنجشنبه) برپا خواهند کرد که علت اصلی آن اعتراض به وضعیت شرایط کاری و سن بازنشستگی است.

این اعتصاب موجب شده است تا صدها پرواز در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی طی امروز چهارشنبه لغو شود. ایرفرانس بزرگترین شرکت هواپیمایی فرانسه اعلام کرد که صدها پرواز این شرکت امروز چهارشنبه لغو شده است.

فرودگاه دوبلین نیز اعلام کرده است که برخی پروازهای این فرودگاه در روز پنج شنبه به علت اعتصاب فرانسه، لغو خواهد شد.شرکت هواپیمایی ایر لینگوس ایرلند نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اعتصاب فرانسه موجب لغو دو پرواز در مسیر پاریس و دوبلین شده است.

شرکت هواپیمایی ایزی جت انگلیس نیز حداقل 118 پرواز خود را در مسیرهای پرتغال و اسپانیا و همچنین فرودگاه های انگلیس، لغو کرده است. شرکت هواپیمایی رایان ایر ایرلند نیز از لغو تعدادی از پروازهای خود خبر داده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس