کد خبر 403412
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

پس از بازپخش قسمت‌های نوروزی «آسمان من» در هفته اخیر، شبکه افق از هفته آینده قسمت‌های جدید این سریال را پخش می‌کند.

به گزارش مشرق، «آسمان من» سریالی به کارگردانی محمدرضا آهنج است که شبکه افق در ایام نوروز ۹۴، ۶ قسمت از آن را روانه آنتن کرد.

پس از استقبال مخاطبان از این سریال، افق تصمیم گرفت ۶ قسمتی را که به صورت سه بار در هفته در نوروز پخش شده بود، در هفته اخیر مجددا در جدول پخش قرار دهد و با پایان پخش این قسمت‌ها از هفته آینده مخاطبان شاهد ادامه سریال خواهند بود.

این مجموعه روایت پروازی آرام است که البته افراد زیادی تلاش می‌کنند تا یک پرواز آرام و آسوده به مقصد برسد به عبارتی این سریال، داستان زندگی اشخاصی بی ادعاست که سفری خوش را برای مسافران هواپیما آرزو می‌کنند.

«آسمان من» ۷۵ بازیگر شناخته‌شده دارد و در شهرهای مختلفی از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان تصویربرداری شده و همچنین گروه سازنده، ۴۰ روز هم در اوکراین و شهرهای گوناگون این کشور به سر بردند تا برخی سکانس های خارجی را تصویربرداری کنند.

این مجموعه تلویزیونی محصول موسسه فرهنگی رسانه‌ای اوج از هفته آینده در روزهای فرد ساعت ۱۸ پخش خود را از سر می‌گیرد و تکرار آن نیز همان شب ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۹ و ۱۳ خواهد بود.

آهنج پیش از این کارگردانی سریال‌هایی چون «راستش را بگو»، سری دوم «عملیات ۱۲۵»، «ملکوت» و... را برعهده داشته است.

قسمت‌های جدید «آسمان من» روی آنتن +عکسقسمت‌های جدید «آسمان من» روی آنتن +عکسقسمت‌های جدید «آسمان من» روی آنتن +عکسقسمت‌های جدید «آسمان من» روی آنتن +عکسقسمت‌های جدید «آسمان من» روی آنتن +عکسقسمت‌های جدید «آسمان من» روی آنتن +عکسقسمت‌های جدید «آسمان من» روی آنتن +عکسقسمت‌های جدید «آسمان من» روی آنتن +عکسقسمت‌های جدید «آسمان من» روی آنتن +عکس
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس