درحالیکه پس از جلسه هیئت رئیسه اعضا به ادامه همکاری با کی‌روش رای دادند اما جلسه امروز کفاشیان با کارلوس سرانجامی نداشت و در نهایت با درگیری سرمربی تیم‌ملی با ترابیان پایان یافت.

گروه ورزشی مشرق، روز گذشته اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه دادند و درمورد ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش به توافق رسیدند. در پایان این جلسه مقرر شد کفاشیان به عنوان نماینده تام الاختیار به مذاکره با سرمربی تیم ملی پرداخته تا وی همچنان سکان هدایت تیم ملی را عهده دار باشد.

پس از این موضوع امروز کی روش در فدراسیون حضور یافت تا با کفاشیان مذاکره کند. مذاکرات رئیس فدراسیون با کارلوس حتی به دور دوم هم کشیده شد اما در نهایت وی با عصبانیت از اتاق کفاشیان خارج شد.

درگیری کی روش با ترابیان


کارلوس کی‌روش در شرایطی که با عصبانیت جلسه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را ترک می‌کرد، هنگامی که عباس ترابیان را در راهرو فدراسیون دید نگاه بدی به او کرد و به خبرنگاران گفت: این آقا هر وقت من را می‌بیند به من می‌گوید مرتیکه ولی نمی‌دانم چرا این بار به من نگفت مرتیکه.

کی‌روش همچنین سه بار به ترابیان گفت: مرتیکه، مرتیکه، مرتیکه!

همچنین کی‌روش پس از دیدن خبرنگار یکی از رسانه‌های ورزشی که امروز گزارشی درباره کی‌روش منتشر کرده بود، گفت: به سردبیرتان بگویید در اولین فرصت وکیلم را می‌بینم تا از شما شکایت کنم. اطلاعاتی که می‌دهید کثیف است و با آبروی افراد بازی می‌کنید.

کی‌روش همچنین حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد.

گفتنی است؛ حسینی مدیر روابط عمومی فدارسیون فوتبال در توضیح اتفاقات رخ داده در جلسه کی‌روش با کفاشیان اظهار داشت: رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات خود را در خصوص مصوبه هیأت رئیسه به سرمربی تیم ملی اعلام کرد و حالا قرار شده تا 48 ساعت آینده یعنی همان پایان هفته وضعیت کی‌روش مشخص شود.


مذاکرات با کی روش تا پایان هفته ادامه دارد

مذاکرات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به نقل از علی کفاشیان در مورد جلسه او و کارلوس کی‌روش گفت: در جلسه امروز کفاشیان مصوبات جلسه روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را به کارلوس کی‌روش ابلاغ کرده است.

همچنین قرار است مذاکرات کفاشیان و کی‌روش برای ادامه یا قطع همکاری او با تیم ملی فوتبال کشورمان تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

ترابیان ادعای کی‌روش را رد کرد

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال ادعای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را رد کرد. ترابیان در مورد اینکه کارلوس کی‌روش مدعی شده که او با دیدن سرمربی تیم ملی لفظ «مرتیکه» را به کار می‌برد، گفت: من اهل این ادبیات نیستم و اینجا محل کار من است، همه می‌دانند همیشه از کی‌روش حمایت کردم.

وی افزود: فدراسیون محل کار من است و همواره از پله‌ها بالا و پایین می‌روم، شاید ما با هم رودررو شده باشیم اما هیچ وقت از چنین واژه‌ای استفاده نکرده‌ام.


ترابیان: کاش کی‌روش بماند وگرنه ضرر می‌کنیم


دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: ایرادی که کی‌روش دارد این است که باورهایی به او منتقل می‌شود و او بدون پیش داوری قضاوت می‌کند.

عباس ترابیان در جمع خبرنگاران در مورد درگیری و بی‌احترامی‌اش به کی‌روش، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها را از کجا آورده و من اهل این حرف‌ها نیستم ایراد بزرگی که کی روش دارد این است که باورهایی که به او منتقل می‌شود و بدون پیش داوری قضاوت می‌کند و این مساله هم یکی از همان موارد است.

وی ادامه داد: وظیفه من تهیه پول برای این فدراسیون بی‌پول است و خودم آنقدر گرفتاری دارم که به این مسایل نمی‌رسم و کی‌روش هم خودش این مسایل را می‌داند.

ترابیان در مورد اینکه برای برکناری کی‌روش دستوری گرفته یا نه، گفت: هیچ دستوری نگرفته‌ایم و همچنان اولویت کی‌روش است و در هیات رئیسه همه از کی‌روش حمایت کردند.البته اشکال مختلف ماجرا پیش بینی شده و اینکه اگر برود یا بماند چه کارهایی باید انجام بدهیم اما اولویت اول کی‌روش است زیرا وقت تعویض سرمربی نیست و ما ضرر می‌کنیم.

ترابیان در مورد اینکه آیا از کی‌روش حمایت می‌کند، گفت: همیشه از او حمایت کرده‌ام و کاش بماند زیرا فوتبال ایران ضرر می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه کفاشیان گفته کی ‌روش خودش خواستار جدایی است، گفت: این موضوع را شنیده‌ام که کی‌روش دو ماه پیش گفته بود می‌خواهد بروم اما باید صبر کرد و دید سرنوشت داستان به کجا می‌رسد.


اظهارنظر کفاشیان درمورد درگیری کی‌روش

رییس فدراسیون فوتبال با اعلام بی‌اطلاعی از عصبانیت کی‌روش گفت مذاکرات نتیجه نداشته است. رییس فدراسیون فوتبال در هنگام خروج از ساختمان این فدراسیون در پاسخ به این سوال که چرا کارلوس کی‌روش عصبانی بود، گفت: مساله خاصی نبود و نمی‌دانم که چرا او عصبانی بوده است.

وی در ادامه درباره نتیجه‌ مذاکرات گفت: به نتیجه‌ خاصی نرسیدیم و هم‌چنان ادامه خواهد داشت. طی روزهای آتی این مساله را پیگیری خواهیم کرد.

کفاشیان درباره عصبانیت کارلوس کی‌روش از عباس ترابیان گفت: من هم شنیده‌ام چرا عصبانی شده است اما نمی‌دانم که چرا عصبانی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    کفاشیان باید از فوتبال بره نه کی روش
  • سیدیاسر ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    در بی اخلافی مربیان و فوتبالیست ها و مسولین ما شکی نیست بعید نیست این ترابیان نیشی به کی روش زده باشه
  • م چ ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    با کارلوس کی روش مدارا کنید نسبت به خدمات ایشان قدر دان باشید و نباید نامبرده نسبت به ایران بد بین باشند ...متشکرم
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    کیروش پیشنهاد چرب و شیرینی از تیم های دیگر دارد و لذا دنبال بهانه است تا بره جای دیگه و کلی پول پارو کنه
  • امید ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    عصبانیه چون میخواد بره پولم بگیره و بره
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    توروخدا بزارین کی روش بمونه اینجوری که رفتار میکنین مردم متوهم میشن که انگار داریم طلا از دست میدیم بزارین بمونه ببینیم چه گلی آخرش سرمون میزنه
  • jaber ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    فقط مونده بود کی روش رو سرما داد بکشه!!!
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    خدایش کی روش داره پادشاهی میکنه توهین و تهدید میکنه ایران مهد خارجی ها شده
  • رضا ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    بره بابا.. با این مربی گریش
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    داره بهانه جوئی میکند تا اخراجش کنند و بجیب بزند پولهای باد آورده را !!!خداوند هم فرموده از افراد چشم زاغ حذر کنید د!!
  • سعید ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    هردوشون باید برن چو هیچ کدوم کار مفیدی واسه این فوتبال نکردن از والیبالیها یاد بگیرن
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    جاااان خدمات!!!!!!
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    موافقم
  • شایان ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    0 0
    بسه آقای کیروش لطفا از کشورمون برید بیرون
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    0 0
    کفاشیان باید از دنیای فوتبال بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس