کد خبر 403196
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

فرمانده نیروی دریایی ارتش از آمادگی این نیرو برای حضور در هر منطقه‌ای که لازم باشد سخن گفت و این آمادگی را افتخارآمیز دانست.

به گزارش مشرق، امیردریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از ناوگروه 33 این نیرو که صبح امروز در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به توانمندی رزمی و اطلاعاتی نداجا در آبهای آزاد، اظهار داشت: کارکنان و افسران این نیرو نشان دادند که این توانایی وجود دارد تا در هر کجا که لازم باشد حضور پیدا کنند و این آمادگی و اعتماد به نفس، غرورانگیز است.

سیاری با اشاره به مأموریت ناوگروه‌های اعزامی نیروی دریایی به آبهای آزاد به ویژه خلیج عدن، دریای سرخ و اقیانوس هند تصریح کرد: این ناوگروه‌ها وظیفه اصلی تأمین خطوط مواصلاتی کشورمان را در آبهای دوردست دارند و البته این آمادگی وجود دارد تا در صورت درخواست دیگر کشورها به یگان‌های آنها نیز کمک کنند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت مقابله با تروریسم دریایی و دزدی دریایی در مناطق مختلف خصوصاً خلیج عدن اظهار داشت: ناوگروه 33 مأموریت خود را به خوبی انجام داد و امیدواریم ناوگروه‌های بعدی نیز در انجام وظایف خود موفق باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برای نداجا افتخارآمیز است که لقب بزرگ راهبردی را از فرمانده معظم کل قوا دریافت کرده است.

سیاری افزود: وقتی اخبار مأموریت ناوگروه‌ها در جامعه پخش می‌شود، مردم احساس غرور می‌کنند و ما باید هر روز برای ارتقای توان خود تلاش کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس