کد خبر 402549
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: به نظر می‌رسد استیضاح وزیر صنعت انجام نشود و با توجه به شعار سال٬ اشکالات موجود در آن وزارتخانه در قالب سوال و تذکر حل شود.

به گزارش مشرق، عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: به نظر می‌رسد استیضاح وزیر صنعت انجام نشود و با توجه به شعار سال٬ اشکالات موجود در آن وزارتخانه در قالب سوال و تذکر حل شود.

حسین گروسی در پاسخ به این سوال که آیا در سال جدید استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت در مجلس کلید خواهد خورد یا خیر٬ تصریح کرد: به نظر می‌رسد این استیضاح انجام نپذیرد و با توجه به شعار سال که همدلی و همزبانی دولت و ملت است٬ به اشکالات موجود در وزارتخانه یاد شده در قالب سوال و تذکر پرداخته شود. 

نماینده شهر قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات موجود در حوزه صنعت تنها معطوف به اراده وزیر صنعت و معدن و تجارت نیست٬ بلکه مرتفع شدن مشکلات این حوزه چندین وزارتخانه را درگیر خواهد کرد و نیاز به هم‌افزایی میان وزارتخانه‌های مختلفی نظیر اقتصاد و همچنین نهادهایی نظیر بانک مرکزی دارد. 

این نماینده مردم در مجلس نهم در ادامه با تاکید براینکه مشکلات در حوزه صنعت و معدن مشکلات برنامه‌ای است٬ افزود: نباید برای حل مشکلات افراد را تغییر داد٬ بلکه باید برنامه‌ای مدون ترتیب داده شود تا چرخ صنعت کشور متناسب با بخشهای دیگر به حرکت درآید. 

عضو کمیسیون صنایع در پایان با تاکید بر اینکه نبرد اقتصادی دشمنان با جمهوری اسلامی هنوز پایان نپذیرفته٬ یادآور شد: در سال جاری وزارتخانه‌هایی که در امر اقتصاد فعالیت می‌کنند٬ باید راهکارهای مناسبی برای مقابله با حربه‌های دشمنان نظام داشته باشند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن از اصفهان ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    جالبه هر وقت برای وزیر صنعت درخواست استیضاح میشه، با یک بهانه ای این درخواست منتفی می شود. یعنی یک نفر در مجلس نمی خواهد به داد تولید داخلی و همچنین منابع خامی که دارد صادر می شود برسد.
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    اتفاقا توجه به شعار سال ایجاب می کند که جلوی اقدامات کجدار دولت گرفته شود تا به ملت آسیبی نرسد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس