کد خبر 402533
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

یکی از همدستان رضا.ر یکی از خلافکاران با سابقه تهران که چندی پیش در یک درگیری مسلحانه به هلاکت رسیده بود، طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

 به گزارش مشرق، در ساعت 13:00 مورخه 15/01/1394 واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در حین گشت زنی در بزرگراه آیت الله سعیدی به یک دستگاه خودرو مزدا 3 به شماره انتظامی ایران 77 / *** ط 53 مشکوک شده که پس از بررسی و استعلام شماره پلاک خودرو مشخص می شود خودرو در مورخه 25/12/1393 سرقت شده است.

با شناسایی خودرو مسروقه ، گشت پلیس آگاهی به راننده مزدا 3 دستور ایست داده اما راننده مزدا 3 ، بدون توجه به دستور ایست مأمورین و با افزایش سرعت خود اقدام به فرار نموده و وارد شهرک ولیعصر می شود که در ادامه تعقیب و گریز ، به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با درخت کنار خیابان برخورد و نهایتا متوقف می شود.

با وجود تصادف خودرو مزدا 3 با درخت و متوقف شدن کامل خودرو ( به علت شدت خسارت وارد شده به خودرو ) ، راننده آن به سرعت از خودرو پیاده و متورای می شود که با عکس العمل سریع مأمورین گشت آگاهی ، این شخص بنام مسعود . م ( 30 ساله ) دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود.

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که "مسعود . م" از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت و دارای سه فقره سابقه کیفری و همچنین از از اعضای متواری گروه سارقین به سرکردگی "رضا . ر" است که چندی پیش طی یک درگیری مسلحانه در خیابان قصرالدشت به ضرب گلوله مأمورین آگاهی فوت نموده است.

سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن ، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت خودرو و همچنین دهها فقره سرقت داخل خودرو و به جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی ، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی در اختیار این معاونت قرار گرفته است.

{$sepehr_album_24857}

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    دیگر وقتی سیته های ستبر و بازووان یال و ک.پال دار امروزی ها را میبینم !! یاد و خاطره پهلوانان و جوانمردان قدیم نه که دوست دارم بخاطر بیاورم !! جدیدا چندش هم میشود و هول و هراس مرا احاطه میکند !! که ای وای حالا میکشد قمه اش را !!داریم تصور قمه کش ها را باینگونه ادمها میکینم !!
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    تو متن خبر شماره پلاک ماشین رو نوشتید *** ط 53 ، اون وقت تو خود عکسهای گرفته شده آگاهی، پلاک قشنگ خواناست در کل خیلی باحالید
  • مجید ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    دمتون گرم داره باسه بچه های زحمتکش پلیس آگاهی واقعا کارشون حرف نداره سلامتیشون یه کف و دست هورا با 3 صلوات محمدی.
  • مجید ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    دمتون گرم داره باسه بچه های زحمتکش پلیس آگاهی واقعا کارشون حرف نداره سلامتیشون یه کف و دست هورا با 3 صلوات محمدی.
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    این مزدا واس ماس، ماس ماس، می فهمی؟ :)))
  • محمد ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    پلیس خوب نشانه امنیت و ارامش جامعه است ..... یک خسته نباشید جانانه تقدیم به زحمت کشان جامعه..... به امید روزی که جامعه خالی از این اراذل و اوباش بشه .....
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    دست پلیس آگاهی درد نکنه انصافا اینکه آدم جونش رو به خطر بندازه و با این اراذل برخورد کنه کار ساده ای نیست
  • مصطفى ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    ان شاءلله كه كارتون با بچه هاى آگاهى نيافته-اما من چند سال پيش سرقت مسلحانه شد ازم بچه هاى آگاهى دلسوزانه دستگيرشون كردند بعد بچه هاى سالم اصلا آدم باورش نميشه خيلى گل هستند اميدوارم دولت حقوق مكفى حداقل بهشون بده خدا حفظشون كنه

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس