کد خبر 402387
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) با دعوت از مادر شهید احمدی روشن همزمان با روز 20 فروردین، روز فناوری هسته‌ای در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی رمضانی امشب در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در ابتدا بر ضرورت کار رسانه‌ای و خبری در این برهه زمان تاکید کرد.

وی بیان کرد: ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) از نظر بعد جغرافیایی شهری در یک محدوده‌ای بسیار حساس و گسترده‌ای از شهرستان اصفهان قرار گرفته که رسالت آن را خطیر می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) افزود: امروز جنگ نرم در حال وقوع است و توانمندی در عرصه خبری و رسانه‌ای یک امتیاز محسوب می‌شود، از این بابت انعکاس اخبار اقدامات صورت گرفته را در رسانه‌های مجازی بر خود یک فرض می‌دانیم.

وی با اشاره به اعزام‌های صورت گرفته در بخش اردوی راهیان‌نور، تاکید کرد: سرزمین‌های نور به واقع قدمگاه شهداست، سرزمین‌های نور چون دوران دفاع مقدس، مقدس است.

رمضانی تصریح کرد: تأثیرگذاری سرزمین‌های نور به میزانی است که سبب تحول‌آفرینی وجود جوانان بسیاری شده و از این بابت تمرکز برنامه‌ای برای اعزام‌های بیشتر و بهتر به سرزمین‌های نور یک واجب در کار فرهنگی است.

وی در توضیح برنامه‌های مدنظر در سال جاری، از سوی ناحیه امام صادق (ع) گفت: همزمان با میلاد با سعادت و فرخنده حضرت زهرای مرضیه (س)، جشن بزرگی با همکاری مجموعه فرهنگی تخت فولاد در روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) ابراز کرد: این جشن بزرگ در میدان امام علی (ع) و برای خانواده‌ها و با تعدد برنامه‌های پیش‌بینی شده برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به حضور دو خواننده ارزشی میلاد هارونی و علی فانی اشاره کرد.

وی ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف 500 نفر از دختران دبستانی و اهدای هدیه‌ای به رسم یادبود، آزادی بیش از سه هزار خانواده ایرانی از چنگال ماهواره و به پرواز درآوردن کبوترها به طور نمادین، سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی نیلی‌پور کارشناس مطرح و برجسته خانواده و مداحی سید رضا نریمانی از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) است.

رمضانی افزود: استان اصفهان همواره مهد تربیت و پرورش نخبگان و عالمان بسیاری بوده است و یکی از این بزرگان، شخصیت منحصر به‌ فرد بانو مجتهده امین است که به این بهانه 10 نفر از بانوان نخبه استانی در عرصه‌های مختلف معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی در پایان از رایزنی و صحبت صورت گرفته به منظور دعوت برای حضور مادر شهید احمدی روشن در این جشن بزرگ به خاطر تقارن زمانی با روز 20 فروردین، روز فناوری هسته‌ای خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس