تيم فوتبال تيانجين چين در حضور 90 دقيقه‌ای پور علی گنجی در ورزشگاه خانگی خود برای دومین بار در طی 4 هفته متوقف شد.

پورعلی گنجی و یارانش در حسرت بردبه گزارش مشرق، تیم فوتبال تیانجین تدای چین که مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد، در هفته چهارم سوپر لیگ چین میزبان شانگهای سیپگ تیم چهارم جدول بود که دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی تیانجین برگزار شد، پورعلی گنجی 90 دقیقه کامل در ترکیب حضور داشت، ضمن اینکه شانگهای از دقیقه 72 با اخراج کای هوی کانگ هافبک دفاعی خود 10 نفره به بازی ادامه داد.

تیانجین با این یک امتیاز 2 امتیازی شد و موقتا در رده سیزدهم جدول 16 تیمی چین قرار گرفت و شانگهای سیپگ هم با 10 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به بیجینگ گوان در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، این سومین دیداری بود پورعلی گنجی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و تنها در هفته سوم که تیانجین 0-1 به شانگهای باخت به خاطر اخراج در بازی قبلی غایب بود.
مرتضی در هفته دوم در دیدار مقابل هانگژو در دقیقه 92 یک پنالتی تقدیم حریف کرد و مستقیماً از زمین اخراج شد اما خوش شانس بود که آنگان مهاجم ساحل عاجی حریف پنالتی خود را به گل تبدیل نکرد و بازی بدون گل پایان یافت، ضمن اینکه تیانجین هم در این دیدار یک پنالتی را در دقیقه 63 هدر داده بود.

تیانجین هفته آینده 22 فروردین میهمان گوئیژو رونهه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس