کد خبر 402325
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تروریست های زخمی شده در جنگ سوریه که برای درمان به بیمارستان های سرزمین های اشغالی اعزام شده اند پس از درمان و بازگشت به سوریه به سفیران این رژیم تبدیل می شوند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه الرای الیوم چاپ لندن، یک مقام نظامی بلندپایه رژیم صهیونیستی در گفت وگو با پایگاه صهیونیستی واللا گفت: هدف اصلی تل آویو از ارائه کمک های پزشکی و درمانی به افراد مسلح (تروریست های) در حال جنگ در سوریه، تبدیل آنها به سفیران اسراییل پس از بازگشت به سوریه می باشد.

مقام نظامی صهیونیست مذکور، اعتراف کرد که هم اکنون حدود یک هزار تروریست زخمی در جنگ سوریه در بیمارستان زیف در شهر صفد واقع در شمال فلسطین اشغالی و مرکز پزشکی الجلیل در شهر نهاریا تحت درمان هستند.

واللا در ادامه با اعتراف به این که طی دو سال گذشته نظامیان صهیونیست در نزدیکی اتاق های تروریست های زخمی منتقل شده به سرزمین های اشغالی در دو بیمارستان مذکور مستقر و داخل و خارج اتاق ها را تحت نظارت خود دارند تا مبادا کسی از آنها (تروریست ها) فیلمبرداری نکرده و در رسانه ها منتشر نسازد چراکه امکان شناسایی و قتل آنها پس از بازگشت به سوریه وجود دارد.

مندی صفدی نیز که خود را میانجی گر( واسطه) غیر رسمی میان رژیم صهیونیستی و تروریست های موسوم به ارتش آزاد سوریه و دیگر تروریست ها در سوریه معرفی کرده، رابطه تروریست های در حال جنگ در سوریه با نظامیان صهیونیست را خوب توصیف کرد.

صفدی افزوده است: مخالفان میانه رو حکومت سوریه با گروههای تروریستی افراطی مانند (گروهک تروریستی) جبهه النصره وابسته به القاعده و با هدف تقویت تلاش ها علیه نیروهای بشار اسد رئیس جمهوری سوریه همکاری می کنند.

وی می گوید: مخالفان حکومت سوریه (تروریست ها) نمی خواهند مسبب به وجود آمدن وضعیت کشتار میان یکدیگر باشند به همین دلیل همکاری زیادی میان ارتش آزاد و جبهه النصره وجود دارد و اخیرا نیز توانستند کنترل گذرگاه مرزی قنیطره را به دست گیرند.

پایگاه صهیونیستی واللا می نویسد: صفدی متولد روستای مجدل شمس واقع در بلندی های اشغالی جولان است که از سوی جامعه محلی به دلیل حمایت صریح از رژیم صهیونیستی و فعالیت سیاسی در صفوف احزاب راستگرای رژیم صهیونیستی مانند حزب اسرائیل خانه ماست و لیکود ترد شده است.

صفدی در گفت وگو با واللا می گوید: توافق نامه نانوشته ای میان مخالفان سوریه و جبهه النصره مبنی بر اینکه جبهه النصره کاری علیه اسرائیل انجام ندهد که به روابط موجود میان آنها و منافع مشترک هردو یعنی مخالفان حکومت سوریه(تروریست ها) و اسرائیل ضرر برساند، وجود دارد.

وی افزود: نیروهای (تروریست های) ارتش آزاد سوریه در اسرائیل (سرزمین های اشغالی) تحت درمان قرار می گیرند و به همین دلیل ارتش آزاد نمی خواهد این امکان را از دست بدهد و در همین خصوص صفدی به نوار ویدیویی فرستاده شده به وی از سوریه اشاره کرد که یک تروریست زخمی را که خواستار انتقال وی به اسرائیل به جای اردن است و گفته می ترسد در آنجا به قتل برسد، نشان می دهد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز به نقل از صفدی (دوست کمال اللبوانی مخالف سوری که سال گذشته علنا به فلسطین اشغالی سفر کرد) نوشت: مخالفان سوری از وی خواستند تا نامه آنها را به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه اسرائیل باید ایران و حزب الله را مورد حمله شدید ( بمباران) قرار دهد برساند.

صفدی به این روزنامه صهیونیستی گفت: این یک هشدار برای ارتش اسرائیل قبل از اینکه این محور (ایران وحزب الله) بتوانند کنترل بلندی های اشغالی جولان در مرز فلسطین اشغالی را به دست بگیرند، می باشد.

وی که از سوی روزنامه صهیونیستی لقب فرمانده مخالفان سوریه را در جنوب گرفته متعهد به حمله مخالفان سوری به نیروهای حزب الله لبنان و نیروهای دولت سوریه که به تروریست ها در منطقه مرزی نزدیک رژیم صهیونیستی و اردن حمله گسترده ای کردند، شد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست می افزاید: صفدی با اعضای مخالفان لیبرال دمکرات سوریه که مخالف نامیدن خود به اسلام گرا بودن هستند دیدار کرد و مخالفان سوری در این دیدار تمایل شدید خود به رابطه دوستانه با اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را خواستار شدند.

علاوه بر این صفدی از ده روز قبل تاکنون با فرمانده تروریست های سوری در بلغارستان دیدار و نامه آنها را به بنیامین نتانیاهو منتقل کرد؛ همچنین نامه تبریک تروریست های سوری به رافائل ریولین رئیس جدید رژیم صهیونیستی را به وی انتقال داد.

صفدی در گفت وگو با این روزنامه صهیونیستی اعتراف کرد که طی روزهای اخیر درگیری شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه با مخالفان سوری درگرفت و ارتش سوریه تمامی امکانات خود را برای به دست گرفتن کنترل منطقه جنوب سوریه واقع در مرز مشترک سوریه و فلسطین اشغالی به کار گرفت و به مخالفان سوریه (تروریست ها) خسارت های کلی وارد کرد.

وی افزود: شمار زیادی از تروریست های در حال جنگ در سوریه طی روزهای گذشته در اثر حمله ارتش سوریه زخمی شدند که بیشتر آنها برای درمان به اسرائیل انتقال داده شدند و در حال حاضر 2 هزار مخالف (تروریست) در بیمارستان های اسرائیل تحت درمان هستند.

صفدی با تاکید بر این که مخالفان (تروریست ها) با ارسال نامه ای به من خواستند تا با انتقال آن به نتانیاهو از وی بخواهند که به حزب الله و ایران حمله کند تا جلوی پیشرفت آنها را بگیرد و فرمانده یگان بزرگ ارتش آزاد سوریه در جنوب این کشور که خواست نامش فاش نشود به صفدی گفته که نیروهای ارتش سوریه، ایران و حزب الله می خواهند مرز مشترک سوریه و فلسطین اشغالی را به کنترل خود درآورند.

صفدی همچنین ادعا کرد که سرکرده مذکور ارتش آزاد سوریه از مکان حضور نیروهای سوری و حزب الله خبر داد که نمی شود آن را فاش ساخت.

صفدی در دروغی آشکار گفت: شمار کمی از نیروهای جبهه النصره در جنوب سوریه حضور دارند و اسرائیلی ها به دلیل اینکه آنها گروهی تروریستی هستند ممنوع الارتباط با آنها می باشند و اسرائیل فقط با ارتش آزاد سوریه ارتباط دارد تا به مسئولیت خطیر خود یعنی تضعیف اسلام گراها عمل کند.

وی ادامه داد: داعش برای ادامه کار خود از رسانه های مختلف استفاده می کند و مردم را می سوزاند؛ شمار نیروهای داعش کمتر از شمار دیگر گروههای حمایت شده از سوی غرب است و اگر ارتش آزاد سوریه بتواند اسلحه و حمایت نظامی بیشتری به دست بیاورد همان طور که به کردها در کوبانی داده شد تا با داعش مقابله کنند، ارتش آزاد سوریه هم می تواند علیه ارتش سوریه پیشروی کند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس