کد خبر 402182
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» گفت:‌ برای ادامه کار و ساخت این سریال منتظر پاسخ مدیرکل امور نمایش سیما هستیم تا کار را ادامه دهیم.

 به گزارش مشرق، بهروز خوش‌رزم، تهیه‌کننده سریال فاخر «سلمان فارسی» درباره این سریال گفت: کار تحقیقاتی و پژوهشی این سریال به پایان رسیده است و فیلمنامه آن در حال نگارش است.
وی افزود: تا به امروز نگارش 60 درصد این پروژه انجام شده است.
خوش‌رزم اضافه کرد: در حال حاضر طرح را به علی‌اصغر پورمحمدی، معاونت سیما و محمدرضا تخشید، اداره کل امور نمایشی سازمان صداوسیما ارائه دادیم و منتظر پاسخ مدیران سیما هستیم تا با تصمیم‌گیری آنها و در صورت نیاز ادامه کار را دنبال کنیم.
وی تأکید کرد: فیلمنامه‌نویس و کارگردان سریال «سلمان فارسی» داوود میرباقری است و هیچ تغییری در این زمینه ایجاد نمی‌شود.
میرباقری پیش از این در اظهارنظری درباره مجموعه «سلمان فارسی» گفته بود: ساخت «سلمان فارسی» 4 برابر «مختارنامه» گستردگی دارد و کار سختی است. من به زندگی سلمان علاقه‌مندم. او به من کمک کرد و در پاره‌ای اوقات از پرتاب‌ها و سقوط‌هایی نجاتم داد.
در این سریال به زندگی «سلمان فارسی» از بدو تولد تا زمان مرگ بویژه مقطع مشرف شدن او به دین اسلام و همراهی وی با پیامبر(ص) توجه می‌شود، شخصیتی که سه دین بزرگ زرتشت، مسیحیت و کنار آن یهودیت و در پایان اسلام را تحلیل می‌کند و کنار علی(ع) آرام می‌گیرد. سریال «سلمان فارسی» قرار است در 40 قسمت 55دقیقه‌ای به‌سفارش معاونت سیما تولید ‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    ان شاء الله بتونند بسازند البته اگر بعضی ها بذارند...
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    بی صبرانه منتظر کار جدید آقای میر باقری هستیم.... خسته شدیم از این همه سریال بی محتوا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس