کد خبر 401823
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

فردا اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا صبح (یکشنبه) پس از دو هفته تعطیلات نوروزی جلسه علنی دارند و قرار است در نشست‌های این هفته خود تعدادی از طرح‌ها و لوایح در دستورکار را بررسی کنند.

وکلای ملت در این هفته رسیدگی به گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح "حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها" را ادامه می‌دهند و گزارش کمیسیون مشترک در مورد بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که اعاده شده از سوی شورای نگهبان است، بررسی می‌کنند.

همچنین گزارش شور دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی درباره طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح قانونی، گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح "اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص طرح "استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد "طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز" در دستورکار نشست‌های این هفته مجلس است.

بهارستان‌نشینان در ادامه قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد "طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گزارش کمیسیون اجتماعی در باره طرح الحاق یک بند به عنوان بند (ھ) به تبصره جزء (1) ماده (3) قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور، گزارش کمیسیون انرژی در خصوص بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی را بررسی کنند.

 گزارش شور دوم کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور، گزارش کمیسیون فرهنگی درباره طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درمورد طرح اصلاح بند (ج) ماده (178) قانون برنامه پنج ساله پنجم و گزارش کمیسیون اجتماعی درخصوص بررسی طرح اصلاح بند (ز) ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در دستورکار مجلس است.

همچنین در جلسات این هفته خانه ملت گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد استنکاف وزیر آموزش و پرورش از اجرای قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش قرائت می‌شود.

نمایندگان مجلس در این هفته یک نفر از وکلای ملت را به عنوان عضو در هیئت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار موضوع ماده 46 قانون محاسبات عمومی انتخاب کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس