دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به جدایی کارلوس کی‌روش گفت: نمی دانم آنهایی که درصدد برکناری یا استعفای این مربی بودند برای آینده چه برنامه‌ای دارند.

به گزارش مشرق، رسول کربکندی در مورد جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران گفت: در وهله اول باید بگویم که مشکل فوتبال ایران فقط سرمربی تیم ملی نیست و همه می‌دانند که این فوتبال در بحث ساختاری و برنامه‌ریزی با مشکلات متعددی مواجه است. در مورد کی‌روش هم این موضوع حائز اهمیت است که او نظم خوبی در تیم ملی ایجاد کرد، مقابل بازیکن سالاری ایستاد و ساختار دفاعی تیم ملی را هم درست کرد. مطمئنا ادامه همکاری با این مربی می‌تواند به سود تیم ملی باشد.

او ادامه داد: دیدگاه وزیر ورزش این است که کی‌روش در تیم ملی اثر مثبتی نداشته ولی فکر می‌کنم این نگاه، اصولی و منطقی نیست. شما دیدید که رئیس جمهور کشورمان بعد از بازی با آرژانتین، از عملکرد تیم ملی تمجید کرد ولی وزیر ورزش می‌گوید که ما می‌بازیم و مردم خوشحالی می‌کنند. این تفاوت دیدگاه یک موضوع مهم است و حتما وزیر ورزش توقع داشته که ما آرژانتین -فینالیست جام جهانی- را ببریم.

کربکندی تاکید کرد: دیدگاهی که وزیر ورزش و مشاورانش به کی‌روش و تیم ملی دارند به نفع فوتبال نیست. شاید آنها اطلاع دقیقی از وضعیت فوتبال ایران ندارند. البته اینکه آنها موشکافانه مسائل را بررسی کنند کار اشتباهی نیست ولی بهتر است وزارت ورزش این جدیت را در مورد فوتبال پایه و مشکلات ساختاری فوتبال ایران انجام دهد. مشکل فوتبال ما تیم ملی و سرمربی‌اش نیست. به نظر من برخی دیدگاه‌ها مغرضانه است و شاید یکسری دیدگاه‌ها هم دلسوزانه باشد ولی راه را اشتباه می‌روند.

سرمربی پیشین ذوب‌آهن تصریح کرد: من حامی صددرصد کی‌روش نیستم و او هم ضعف‌هایی داشته ولی شما هیچ وقت ندیدید که بازیکنان تیم ملی اینقدر با هم صمیمی باشند. الان دیگر خبری از «ادا درآوردن» و مشکلات حاشیه‌ای نیست و بازیکنان مخلصانه برای تیم ملی بازی می کنند. آنهایی که دنبال رفتن و استعفای کی‌روش بودند نمی‌دانم برای آینده چه برنامه‌ای دارند.

کربکندی در مورد جانشین سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: مطمئنا جانشین او کار سختی در پیش خواهد داشت چون مردم به هیچ عنوان دوست ندارند این مربی از ایران برود. اگر هم قرار باشد مربی ایرانی بیاید دوباره بحث نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی و حاشیه‌های گذشته مطرح خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    آقای گربکندی خانی اجنبی اجنبی است مردم غرور دارند فوتبال فن موشک فضا پیما نیست که لگد زدن به یک تکه چرم این همه اهن و تلپ داشته باشد - بروید شغل درست وحسابی پیدا کنید فوتبال هم شد کار و زندگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس