کد خبر 401454
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس هشدار داد، درصورتی که محاصره غزه همچنان ادامه داشته باشد احتمال وقوع درگیری‌های جدید با رژیم صهیونیستی وجود دارد.

به گزارش مشرق، "محمود الزهار" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی می دانند که ادامه محاصره غزه به معنای مقابله حتمی و قریب الوقوع است و مقاومت هرگز ادامه چنین اوضاعی را نمی‌پذیرد.

وی گفت: درخواست مقاومت فلسطین برای ایجاد بندر در نوار غزه درخواستی منطقی است. رفتن تشکیلات خودگردان فلسطین به دادگاه کیفری بین‌المللی با هدف بهبود شروط مذاکرات با اسرائیل صورت می‌گیرد.این اقدامی دیپلماتیک و کاملا واضح است و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان با تمام توان خود تلاش می‌کند تا بر سر میز مذاکرات بازگردد.

وی از عملکرد عباس درخصوص پرونده بازسازی غزه انتقاد کرد و گفت: دولت رامی حمدالله نیز درخصوص پرونده بازسازی غزه ضعیف عمل کرده است.

الزهار بر عدم به رسمیت شناختن عباس از سوی جنبش خود تاکید کرد و گفت: عباس مشروعیت خود را از نظر قانونی و اخلاقی از دست داده است.

وی با تاکید بر اینکه جنبش حماس هرگز از یک وجب از خاک فلسطین دست نخواهد کشید، گفت: ما باید فعالیت مقاومت در کرانه باختری را تقویت کنیم و جلوی هماهنگی امنیتی با اسرائیل را که به منزله ضربه ای به ساختار مقاومت است، بگیریم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    هشدار حماس ادم یاد هشدار برای کبری یازده میندازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس