بعد از ظهر امروز پنجشنبه پیکر مطهر شهید ایرانی زیارت حرم امامین عسکریین(ع) را غسل داده و پس از تشییع در کربلای معلی، در همان سرزمین مبارک به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش مشرق، پیکر مطهر حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا طبسی» زائر ایرانی حرم امامین عسکریین(ع) که سه شنبه 11 فروردین بر اثر انفجار بمبی در مسیر یک کاروان زیارتی به شهادت رسید، عصر امروز تشییع خواهد شد.

برادر این شهید والامقام از انتقال پیکر مطهر حجت الاسلام طبسی به کربلای معلی خبر داد و افزود: خانواده و جمعی از خویشاوندان این شهید در تدارک سفر به شهر نجف هستند تا مقدمات تشییع پیکر مطهر شهید طبسی در عصر روز پنجشنبه را فراهم سازند.

وی افزود: بعد از ظهر پنجشنبه پیکر مطهر برادر شهیدمان را در کربلا غسل داده و پس از تشییع در همان سرزمین مبارک به خاک می سپاریم.

حجت الاسلام «سیدمرتضی طبسی» همچنین در مورد وضعیت عمومی فرزند 9 ساله آن شهید که در حادثه فوق الذکر مجروح شده است، اظهار داشت: شایعاتی که درمورد شهادت سیدمحمدجواد منتشر شده کذب بوده و این کودک همچنان در بیمارستان کاظمین بستری است.

وی ادامه داد: حال جسمانی برادر زاده ام بسیار وخیم است و از تمام مردم می خواهیم که با دعای خیرشان، سلامتی یادگار آن شهید را از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت کنند.

گفتنی است، انفجار یک بمب که ساعت ۱۱ روز سه شنبه به وقت عراق در منطقه «تاجی» در مسیر سامراء رخ داد، کاروان زائران ایرانی که برای زیارت عازم سامراء بودند، دچار حادثه شد و متأسفانه یک نفر از زائران (حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا طبسی خطیب معروف قم) به شهادت رسید و ۱۰ نفر از هموطنان مجروح شدند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس