جنگنده‌های رژیم عربستان سعودی با بمباران یک کارخانه تولید لبنیات در یمن، ده‌ها تن از کارگران این کارخانه را به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا، در ساعات ابتدایی بامداد روز چهارشنبه، کارخانه تولید لبنیات «یمانی» که در شرق استان «حدیده» واقع است، از سوی هواپیماهای رژیم عربستان سعودی بمباران شد.

در جریان این حمله وحشیانه  ۳۰ نفر از کارگران این کارخانه به شهادت رسیده و ۲۵ تن دیگر زخمی شدند.

به علت شدت جراحت وارده، احتمال افزایش آمار شهدا وجود دارد. مقامات بیمارستانی نیز برای درمان مجروحین این بمباران از مردم درخواست اهدای خون کردند.

کارخانه تولید لبنیات یمانی یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لبنیات در یمن است و نزدیک به ۱۵۰۰ کارگر در طول ساعات شبانه روز در این کارخانه کار می‌کنند.

بمباران کارخانه یمانی اولین مورد از بمباران زیرساخت‌های صنعتی یمن نبود. جنگنده‌های رژیم سعودی پیش از این هم یک کارخانه تولید سیمان را در یمن هدف قرار داده بودند که منجر به تخریب این کارخانه و شهادت تعدادی از کارکنان آن شد. علاوه بر این بمباران پمپ بنزین‌ها، نفت کش‌ها، مخازن سوخت، ادارات دولتی و منازل مسکونی جزو اهداف غیرنظامی بمباران جنگنده‌های رژیم عربستان سعودی در طول روزهای اخیر بوده که منجر به شهادت دهها تن از شهروندان یمنی شد.

از یک هفته پیش جنگنده‌های رژیم عربستان سعودی و هم پیمانان عربی آن با هجوم به مناطق مختلف یمن، صد‌ها تن از مردم بی‌دفاع این کشور را به شهادت رساندند و بسیاری از زیرساخت‌های یمن را از بین بردند.
{$sepehr_album_24708}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    الله اکبر الموت لامریکا الموت لاسرائیل العنه علی الیهود النصر لاسلام
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    0 0
    مرگ برال سعود خائن سفیانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس