کد خبر 400979
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: برخی ادعاها در مورد ارسال اسلحه از سوی جمهوری اسلامی ایران به یمن کاملا ساختگی و کذب محض است.

به گزارش مشرق، مرضیه افخم روز چهارشنبه افزود: این گونه ادعاها به هیچ وجه نمی تواند توجیه کننده حمله نظامی به یمن باشد.

وی خاطرنشان کرد: توافقنامه امضا شده بین هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و هواپیمایی یمن در چارچوب توافقات مربوط به فعالیت هوایی مدنی و تجاری بوده و از زمان امضای توافق تاکنون چند پرواز مدنی حاوی کمک های دارویی و بهداشتی به صنعا انجام شده و محموله های این پروازها به هلال احمر یمن تحویل شده است.

سخنگوی وزارت امورخارجه با توجه به حجم خسارت ها و تلفات انسانی حملات هوایی به کشور یمن خواستار توجه نهادها و مجامع بین المللی به ویژه صلیب سرخ جهانی برای امدادرسانی به مردم بی گناه یمن و توقف حملات شد.

افخم آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در امدادرسانی به آسیب دیدگان در یمن را مورد تاکید قرار داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    ما شیعیان علی مثل وهابی های شیطان صفت ، دورو نیستیم .... اگر کمک نظامی هم بکنیم این جرات را داریم که به صراحت اعلام کنیم همانطور که در سوریه اینکار را انجام دادیم
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    وَمَا لَكُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَـذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرًا" النساء آیه : 75" چرا نباید موشکهای دوش پرتاب مانند آنجه که به دست مردم مظلوم غزه رسید به برادران مظلوم و پیرو سید شهیدان برسد ؟ لعنت به نظم شیطانی حاکم بر دنیای امروز که ائتلاف جهانی بر علیه پا برهنگان را مجاز و یاری رساندن به مظلومین را جرم می انگارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس