پرتابگر وزنه معلول کشورمان بهترین عیدی زندگی‌اش را دعوت به تیم ملی می‌داند و البته یک پیشنهاد ویژه برای رئیس قوه قضائیه دارد.

اعزام به مسابقات جهانی بهترین عیدی من بود/ یک پیشنهاد به رئیس قوه قضائیه
گروه ورزشی مشرق، علیرضا مختاری، پرتابگر وزنه تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین است. وی که مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون را بر گردن دارد، حسابی مشغول و درگیر این ورزش است.
مختاری در گپ نوروزی مشرق شرکت کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

سال تحویل کجا بودی؟
منزل پدری و نزد خانواده.

دوست داری اولین تبریک عید را به چه کسی بگی؟
بعد از سال تحویل به پدر و مادرم اولین تبریک را می گویم.

اولین عیدی که در دوران بچگی گرفتی و به خاطر داری, چی بود؟ از کی بود؟
شش سالگی بود که پنجاه تومن از پدرم گرفتم که یادم مانده.

دوست داری از چه شخص خاصی عیدی بگیری؟
این خیلی سئوال خوبی بود. امیدوارم عیدی اصلی ام را با موفقیت در انتخابی قطر و گرفتن سهمیه برای مسابقات جهانی ریو در برزیل بگیرم.

عید امسال جای چه کسی خالیه؟
شرایط خانوادگی ما به گونه ایست که الان هر کدام از اعضای خانواده به جبر زمانه در یک شهر زندگی می کنند. به همین دلیل جای خواهر و برادرانم و خانواده های آنها سر سفره هفت سین امسال خالیست.

کدام سین از سفره هفت سین را بیشتر دوست داری؟
همه ورزشی ها می گن سکه. البته سکه را می خواهم با سلامتی. البته ما با این وضعیت خو داریم و زندگی می کنیم. اما منظور این است که سلامتی باشد.

بهترین عیدی عمرت را از کی گرفتی؟
هر سال هم از پدرم عیدی می گیرم و هم از مادرم. اما سه سال پیش زنگ زدم به آقای پناهی، دبیر سابق هیات استان که عید را به ایشان تبریک بگویم و ایشان به بنده خبر اعزام به مسابقات جهانی را داد و این بهترین عیدی من بود.

بهترین شهر ایران برای مسافرت در عید؟
اگر آب در زاینده رود باشد، واقعا بهترین شهر ایران چه در ایام عید و چه غیر از آن، اصفهان است.

یک دعای نوروزی.
امیدوارم خداوند اول به همه هموطنانم سلامتی اعطا کند. در یک سالی که خودمان مریض داری می کنیم بیشتر قدر عافیت و سلامت را دانستیم. راستش را بخواهید، پدر و مادرم سال گذشته از یک بالابری که یک شرکت غیر استاندارد برای من ساخته بود، سقوط کردند و ماه ها در کما بودند و الان هم شرایط خوبی ندارند و اصلی ترین دعای من شفای کامل این دو عزیزم می باشد. ضمن این که همیشه دعا می کنم که خداوند همه گرفتارهای دادگاه ها و مریض خانه ها را نجات دهد. هممیشه در ذهن داشتم که به رئیس قوه قضائیه پیشنهاد بدهم که برای کم کردن آمار طلاق، هر زوجی که برای طلاق مراجعه می کنند اجباری بروند به مراکز بهزیستی و از کم توانان ذهنی و جسمی نگهداری کنند تا قدر سلامتی و عافیت را بدانند.

یک تبریک ویژه نوروزی.
من از سایت مشرق نیوز واقعا تشکر می کنم و در کره هم که بودم اخبارمون را از این سایت پیگیری می کردم. انشاءاله سال پر سلامتی و پر پولی را پیش رو داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس