کد خبر 400117
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

استاندار قم با اشاره به برگزاری مراسم ترحیم والده رییس‌جمهور گفت: مراسم فاتحه‌خوانی و ترحیم والده رییس جمهوری امشب در مسجد اعظم در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در جلسه ستاد تسهیلات زائران در جمع خبرنگاران افزود: این مراسم از سوی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و شورای عالی حوزه و جامعه المصطفی العالمیه و جمعی از نهادهای حوزوی و فرهنگی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری نیز در این مراسم حضور می یابند و تمهیدات لازم برای حضور حوزه‌های علمیه و مراجع و آیات عظام در این مراسم اندیشیده شده است.

حجت الاسلام صالحی منش گفت: این مراسم پس از نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه ۵ فروردین سال جاری با مشارکت مسئولان و دست‌اندرکاران برگزار می شود.

وی در خصوص تمهیدات انجام شده از سوی ستاد تسهیلات نوروزی خاطرنشان کرد: این ستاد فعالیت های خود را از ۲۶ اسفند ماه سال ۹۳ به طور جدی در قم آغاز کرد و جلساتی در فرمانداری در خصوص وظایف دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد برگزار گردید.

استاندار قم عنوان کرد: بحث اسکان زائران یکی از موضوعات مهم در این جلسه بود که امروز طبق گزارش هایی در خصوص عملکرد شهرداری، بهداشت و درمان، ترافیک، هلال احمر، ترافیک، اسکان، نظافت و آماده سازی بوستان ها رضایت خوبی در این زمینه وجود دارد.

وی گفت: طی بازدیدهای انجام شده در سطح شهر نیز تا حدودی از عملکرد اعضای ستاد تسهیلات زائران و دستگاههای اجرایی راضی هستیم و امیدواریم زائران و مسافران اوقات خوبی را در این زمینه سپری نمایند.

معاون استاندار: مراسم ترحیم والده رئیس جمهوری در قم برگزار می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: به مناسبت درگذشت والده گرامی رییس جمهوری، مجلس ترحیمی امشب(چهارشنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، با اشاره به اینکه این مراسم از سوی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری،مرکز مدیریت حوزه های علمیه و جامعه المصطفی العالمیه و جمعی از نهادهای فرهنگی و حوزوی برگزار می شود، اظهار داشت: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری خواهد بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس