حساس ترین جدال امشب فوتبال اروپا و جهان از هفته بیست و هشتم رقابت های لالیگا میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد که در نهایت آبی اناری ها حریف خود را مغلوب کردند.

به گزارش مشرق، در هفته بیست و هشتم مسابقات باشگاهی اسپانیا موسوم به لالیگا بامداد امروز حساس ترین مسابقه این لیگ بین تیم های بارسلونا و رئال برگزار شد و در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید. این دیدار پر برخورد 11 کارت زرد داشت! (فیلم خلاصه و گلهای ال کلاسیکو)

شــرح گل ها:

 دقیقه '19 (جرمی متئو)(1-0): مسی از سمت چپ زمین ضربه ایستگاهی به دست آمده را به روی دروازه فرستاد تا مدافع فرانسوی با ضربه سر دروازه مادریدی ها را باز کند.

 دقیقه '31 (کریستیانو رونالدو)(1-1): مثلث مودریچ، بنزما و رونالدو در نهایت با پاس پشت پای زیبا از بنزما، ستاره پرتغالی را در مقابل دروازه قرار داد تا وی دروازه را باز کرده و خوشحالی معروف خود را به نمایش بگذارد.

 دقیقه '56 (لوئیز سوارز)(2-1): پاس بلند دنی آلوز از زمین خودی بین دو مدافع رئال مادرید فرود آمد و به مهاجم اروگوئه ای رسید تا وی با یک بغل پا دروازه کاسیاس را باز کند.

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا

دو تیم با قضاوت آقای ماتئو لاهوز و در مقابل دیدگان 99,000 تماشاگر ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند. دو تیم بازی را آرام آغاز کردند اما جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه '12 برای رئال مادرید به دست آمد، وقتی که روی ارسال عالی بنزما از سمت چپ به دهانه دروازه، ضربه رونالدو به تیر افقی دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد. در دقیقه '19 آبی اناری ها از یک ضربه ایستگاهی دروازه کاسیاس را توسط متئو بازی کردند تا حساب کار 1-0 شود.

بعد از این گل رئال مادرید بازی منطقی خود را ادامه داد و در حالیکه در دقیقه '30 نیمار فرصتی ایده آل را در مقابل دروازه لوس بلانکوس از دست داد، در سمت دیگر زمین روی یک همکاری خوب تیمی توسط کریستیانو رونالدو به گل رسید تا ستاره پرتغالی شمار گل های خود در ال کلاسیکو را به رائول برساند (15 گل).

در دقیقه '40 روی ارسال بنزما و پاس رونالدو با ضربه سر، بیل دروازه بارسا را باز کرد اما به درستی آفساید بازیکن پرتغالی گرفته شد. لحظه ای بعد شوت سرکش رونالدو از پشت محوطه با واکنش عالی براوو راهی کرنر شد و به دنبال آن در شلوغی محوطه ضربه بیل با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت تا میزبان به شدت تحت فشار باشد. در نهایت نیمه نخست این دیدار هیجان انگیز با تساوی 1-1 به پایان رسید.

بارسا بازی قرن را از رئال برد/ اولین گل سوارز در ال کلاسیکو
به گزارش طرفداری، در نیمه دوم، رئال مادرید باز هم ضدحملات خطرناک خود را ادامه داد و این بار در دقیقه '49 روی پاس رونالدو، ضربه بنزما از داخل محوطه را براوو برگشت داد و متئو دور کرد. در دقیقه '56 روی پاس فوق العاده آلوز، پای سوارز هم به گلزنی در ال کلاسیکو باز شد و حساب کار را 2-1 کرد. رفته رفته شاگردان انریکه بازی بهتری به نمایش می گذاشتند و در دقیقه '66 نیمار بعد از جا گذاشتن چند بازیکن حریف، از پشت محوطه ضربه اش را زد که به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '73 واران به جای په په وارد میدان شد و لحظه ای بعد ضربه خطرناک مسی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '76 هم بوسکتس به جای راکیتیچ به میدان آمد.

بارسا بازی قرن را از رئال برد/ اولین گل سوارز در ال کلاسیکو
در دقیقه '78 ضربه بنزما از پشت محوطه با برخورد به پیکه تغییر مسیر هم داد اما براوو به خوبی توپ را راهی کرنر کرد. در دقیقه '79 هم ژاوی به جای اینیستا به بازی آمد تا شاید آخرین ال کلاسیکوی خود را تجربه کند؛ ایسکو هم جای خود را به خسه داد. در دقیقه '84 پدرو به جای نیمار وارد میدان شد و لحظه ای بعد کاسیاس در موقعیت تک به تک ضربه آلبا را به کرنر فرستاد. در دقیقه '87 هم هم ضربه مسی را کاسیاس با واکنشی خوب برگشت داد.

بارسلونا با این برد ارزشمند جمع امتیازات خود را به عدد 68 رساند تا با 4 امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    آخ جون بردیم. زنده باد بارسا. اما انصافا رئال هم خوب بازی کرد بخصوص تو نیمه اول. نیمه دوم بارسا چندین فرصت داشت اما همه رو به هدر داد. موتور مسی از دقیقه 80 تازه روشن شده بود که یه کم دیر بود. بازی خیلی قشنگی بود. بارسا نباید بزاره فاصله 4 امتیازیش کم بشه
  • امیر تبریز اوغلی ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    یاشاسن بارسلون .یاشاسن کاتلون
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    0 0
    که چی؟ سالهاست که این مسابقات پوچ انجام میشه، اما برای ما چی داشته؟؟... خوب سر ما رو گرم کردن تا یادمون نباشه نزدیک 1200 ساله تو غربت به سر می بریم...
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    0 0
    مرگ بر هر دوشون.به ما چه کی برد کی باخت؟چیکاره شماست؟
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    0 0
    مرگ بر هر دوشون.به ما چه کی برد کی باخت؟چیکاره شماست؟
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    0 0
    در مورد هر تیمی اگه میگفتی بهت مثبت میدادم ولی بارسا پاره ی تن منه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس