کد خبر 398983
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی از کشته شدن یک نوجوان ۱۶ ساله به دلیل انفجار حاصل از مواد محترقه در پشت بام یک واحد مسکونی در منطقه نعمت آباد پایتخت خبر داد.

 به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی، اظهار داشت: ساعت 14:30 دقیقه امروز انفجار شدید در یک منزل مسکونی واقع در محله نعمت آباد، حوالی میدان ایثار به سامانه 125 اعلام و ایستگاه شماره 81 به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در پشت بام یک ساختمان 4 طبقه مسکونی سه جوان در حال استفاده از مواد محترقه بودند که انفجار شدیدی رخ داد. شدت انفجار به حدی بود که یکی از جوان‌ها که حدودا 16 سال سن داشت به بیرون پرتاب شد و به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است. دو جوان دیگر نیز به دلیل شدت سوختگی به مرکز درمانی منتقل شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    پدر مادرای اینا چرا جلوی بچه هاشونو نمیگیرن !؟
  • گیلانی ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    فدای اتش پرستی مجوس شد
  • سید حسین ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    يکي از مراسم ملي در آمريکا معروف به هالاوين (Hollowin) است که در آن مراسم، مردم بر صورت هاي خود ماسکهاي ترسناک ميزنند و خود را به شکل دلقک در مياورند تا مردم را به شوخي بترسانند و مزاح کنند و به اين شکل اوقات خوشي داشته باشند. در اين بين، بسياري از جنايات و کشت و کشتارها توسط قاتلين دقيقاً در روز همين مراسم انجام ميشد چون به زعم قاتل آن ماسک زده شده باعث عدم شناسايي قاتل ميشد. مشابه اين قضيه و حتي خطرناک تر از آنرا ما در مورد چهارشنبه سوري داريم. به نظر من خطر آزادي ترقه جات در جامعه ما کمتر از خطر آزادي تملک اسلحه و بمب در دست عموم نيست. اگر کسي (که واقعاً يک تروريست است) با هر انگيزه و هدفي شيطاني (مثلاً ايجاد نارضايتي در مردم با هدف دور کردن مردم براي دست کشيدن عموم از حمايت از نظام اسلامي ما، يا با هر انگيزه شيطاني ديگر) بخواهد در جامعه ما ايجاد رعب و وحشت و جنايت و در يک کلام "خرابکاري" کند ، در پوشش و در قالب آنچه که صرفاً يک "ترقه بازي" ساده نشان ميدهد متاًسفانه براحتي مي تواند به اين شکل جنايتهاي بزرگي را رقم بزند. از اين حيث به نطر من ضروري است که نظام دولتي و حکومت اسلامي ما با مواد محترقه و بمب هاي دست ساز به ظاهر ساده، به شدت برخورد کند و داشتن آنها ، خريد و فروش آنها ، و حمل آنها را در حد مواد مخدر و بلکه بيش از آن بايد غيرمجاز و غير قانوني اعلام کند. البته خوشبختانه اين يکي دو سال اخير خيلي بهتر از گذشته شد و تا حد زيادي دسترسي عموم به مواد محترقه مشکلتر شده است ، اما هنوز کنترل کافي وجود ندارد و نياز به اقتدار بيشتر و محکمتري ميباشد. حتي اگر بخواهيم به جنبه ديگر اين قضيه نگاه کنيم يعني جنبه از دست دادن چشمها، انگشتها، دستها، پاها، سوختن ها، و کشته شدن ها در اثر بي احتياطي از انفجار ترقه ها، باز هم ضرورت مساله براي ما بيشتر روشن ميشود. همزمان با اين حرکت، شايسته است که در حرکتي ديگر و به موازات حرکت اول، در رسانه هاي عمومي فرهنگ سازي شود تا آن مراسم ديرينه پريدن از روي آتش محدود هيزمي و "زردي من از تو---سرخي تو از من" گفتن ها هم فراموش نشود، اما فقط در همين حد و نه بيشتر، که خداي نکرده باز هم زياده روي نشود.
  • علی ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    به درک نمی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس