کد خبر 398915
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: صرف داشتن استعداد و چهره مطلوب برای ورود به سینما ملاک نیست، بلکه حضور در این مدیوم در دستان دلال‌های این عرصه قرار دارد.

به گزارش مشرق، فقیهه سلطانی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اظهار کرد: سه اپیزود از  آثار نیل سایمون را به تازگی با چند بازیگر تئاتر، بصورت روزانه به تمرین و دور خوانی می پردازیم. اسم این نمایش را هنوز انتخاب نکرده ام و به احتمال قوی این نمایش در نیمه اول ۱۳۹۴ به روی صحنه خواهد رفت. 

بازیگر«دوشیزه» فضای سینما را بغرنج دانست و خاطر نشان کرد: در دایره سینما هیچ اتفاق خاصی نمیافتد، کما اینکه بازیگران، داستان و .... همگی شباهت بسیار زیادی را با هم حمل می‌کند. به هیچ عنوان شاهد اتفاق جدید در سینما نیستیم، واقعا سینما از آن خط مشی و اصول خودش به کل خارج شده است. 

وی در رابطه کم کاری خو در مدیوم سینما، اذعان کرد: همانطور که گفتم در سینما باید برای بازی ارتباط داشته باشید، لذا مافیایی که در سینما شکل گرفته، از ورود کسانی که استعداد یا چهره و هر ویژگی خاص دیگری را باخود یدک می کشند جلوگیری می کند، فاکتورهای ورورد در سینما به دستان دلال های این حرفه افتاده است. الان اتفاقاتی را در آموزشگاه‌های سینمایی شاهد هستیم که بسیار غم‌انگیز و ناخوشایند است. 

سلطانی در رابطه با حضور چهره های مطرح سینمایی و ورزشی در مدیوم تئاتر، تصریح کرد: به آن صورت به حضور بازیگران سینما در تئاتر خرده نمی‌توان گرفت ولی بحث کسانی که در خارج از محدوه بازیگری وارد تئاتر می شوند، اندکی آزار دهنده است، در تئاتر ابتدا باید به مباحث، تئوری‌ها و خیلی از مهارت های دیگر اشراف داشت و سپس خود را به عنوان یک بازیگر در این زمینه معرفی کرد. بخش مهم ورود نابازیگرها به تئاتر صرف به دست آوردن گیشه مناسب می باشد. باید مقداری به جوانان مستعد این رشته بیشتر توجه نشان داد.

این بازیگر با ابراز تاسف از وضعیت تولید تله فیلم های تلویزیونی، بیان کرد: در چند تله فیلم نقش آفرینی کردم که واقعا به لحاظ فرم و محتوا بسیار ضعیف بود و جز بخاطر امرار معاش به هیچ عنوان در این فیلم های بی کیفیت بازی نمی کنم، بیشتر سعی می کنم که در تئاتر فعالیت داشته باشم که به کارنامه بازیگر به لحاظ اعتباری ارزش خاصی می‌بخشد.


منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس