کد خبر 398696
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹

یک مادر شهید که تمایلی به افشای نامش نبود، در گفتگو با خبرنگار مشرق، به سختی هایش برای گرفتن داروهای مورد نیاز اشاره کرد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - یک مادر شهید که تمایلی به افشای نامش نبود، در گفتگو با خبرنگار مشرق، به سختی هایش برای گرفتن داروهای مورد نیاز اشاره کرد و گفت: برای گرفتن داروها باید به اداره بنیاد شهید برویم که چون من پای رفتن ندارم، این زحمت را به دخترم می دهم و او مجبور است از کارهایش بزند تا نامه مربوطه را از این اداره بگیرد.

وی ادامه داد: بعضی روزها که مسئولین مربوطه در سر کار خود حضور ندارند، این کار هم چند روزی طول می کشد.
مصائب گرفتن دارو برای یک مادر شهید+سند
این مادر شهید در مورد آخرین مشکل پزشکی اش که به تنفس او مربوط می شد نیز پرداخت و گفت: برای گرفتن یک بوخور مخصوص که در بازار حدود 300000 تومان قیمت دارد، نامه ای به داروخانه های طرف قرارداد دادند که فقط 150000 تومان از آن را پرداخت می کردند. در حالی که هیچکدام از داروخانه های طرف قرارداد بنیاد شهید در تهران این بوخور را نداشت و من مجبورم آن را به صورت آزاد تهیه کنم.
مصائب گرفتن دارو برای یک مادر شهید+سند
مادر شهید ... افزود: همراه این بوخور، داروهای دیگری هم تجویز شده بود که این داروخانه ها و حتی داروخانه سیزده آبان و هلال احمر نداشتند و به کمک یکی از همرزمان پسر شهیدم که از کارمندان هلال احمر است توانستم آن را از داروخانه هلال احمر تهیه کنم.

این مادر شهید در پایان از مسئولان خواست تا روند تهیه دارو برای مادران و پدران رنجور و ناتوان شهدا را تغییر دهند و تسهیلات بیشتری را برای آن ها فراهم کنند.

مشخصات این مادر شهید در گروه جهاد و مقاومت سایت خبری مشرق محفوظ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بی سیم چی ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    باید خداقوت واحسنت گفت به این بنیاد شهیدو رئیس جمهور کلیدی تدبیر وامید. چگونه می خواهیم جواب شهدا را بدهیم؟؟؟؟ شهدا شرمنده ایم شماخانواده شهدا چشم و چراغ این مملکت هستید.امام خمینی مظهر قدرت ایران شهدا هستند.امام خامنه ای
  • مجید ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    مادر بزرگ من هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنه واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    خاک بر سر هرچی بانی این مسئله است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس