کد خبر 398635
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از رقم خوردن دومین تساوی متوالی در کارنامه شاگردانش، اعتراف کرد در مورد هدفی که در این فصل داشته بیش از اندازه خوش‌بین بوده است.

اعتراف تلخ مانچینی درباره بازگشت به اینتربه گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر با قبول تساوی یک بر یک برابر چزنا آن هم در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا بیش از پیش با رؤیای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده فاصله گرفت. تساوی خانگی شاگردان مانچو برابر تیم رده نوزدهم جدول، فاصله 9 امتیازی آنها را با ناپولی رده سومی که در حال حاضر آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان فصل آینده را در اختیار دارد، پابرجاماند و این در شرایطی است که 11 هفته دیگر به پایان راه باقی مانده است.

روبرتو مانچینی درباره بازی تیمش و چزنا به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در نیمه اول ما ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شدیم و چزنا هم به این موضوع پی برد و فهمید که می‌تواند با افزایش دوندگی‌اش مشکلات بیشتری را برای ما به وجود آورد. ما به اندازه کافی هجومی و تند و تیز نشان ندادیم. در نیمه دوم بلافاصله پس از آغاز بازی گل زدیم و چند موقعیت دیگر هم داشتیم که آنها را به هدر دادیم اما آنقدر برای کسب پیروزی شوق داشتیم و هیجان زده بودیم که در ابتدایی‌ترین چیزها مرتکب اشتباه شدیم. راستش را بخواهید فکر نمی‌کنم که عملکرد اینتر در این بازی چنگی به دل زده باشد.

مانچینی افزود: با کسب پیروزی 39 امتیازی می‌شدیم و وضعیت‌مان در 11 هفته به پایان لیگ بهتر می‌شد. اکنون اما می‌بینم که رسیدن به رده سوم جدول کار بسیار سختی است. با یک پیروزی ما می‌توانستیم امیدوار باشیم اما الان تعداد تیم‌هایی که بالاتر از ما قرار دارند بسیار زیاد است. در حال حاضر حرف زدن درباره رده سوم جدول هیج فایده‌ای ندارد و در واقع انجام این کار منطقی هم نیست. فکر می‌کنم که همه بازیکنان می‌خواهند بهتر از این کار کنند اما متأسفانه سرعت پیشرفت تیم بسیار آهسته است و نکات مثبت عملکرد تیم دارند جای خود را به نکات منفی می‌دهند. ما فقط می‌توانیم کار کنیم و شاید زمان بیشتری برای پیشرفت لازم داشته باشیم.

سرمربی نراتزوری سپس اعتراف که بخشی از مسئولیت ناکامی‌های اخیر تیم بر عهده اوست. وی عنوان کرد: شاید این اتفاقاتی که رخ می‌دهد تقصیر من است. من ذاتاً آدم خوش‌بینی هستم و فکر می‌کردم که در مدت زمانی کوتاه می‌شود به چیزهای زیادی دست پیدا کرد. این وضعیت برای ما و هواداران‌مان بد است و آنها مسلماً ناراحت هستند و مثل ما از تماشای این وضعیت زجر می‌کشند. من همیشه خوش‌بین هستم و می‌بینم که بازیکنانم تا جایی که می‌توانند تلاش می‌کنند. به همین دلیل می‌گویم که این تساوی ناامیدکننده بود. چزنا عملکرد بسیار خوبی داشت و حقش بود که از این بازی یک امتیاز بگیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس