کد خبر 398310
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

حسین فریدون به نمایندگی از طرف رئیس‌جمهور از علی مطهری عیادت کرد.

به گزارش مشرق، حسین فریدون دستیار ویژه و برادر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز به نمایندگی از طرف روحانی در منزل علی مطهری حضور یافت و بدلیل اتفاقات رخ داده در شیراز از او دلجویی کرد.

فریدون در این دیدار حادثه رخ داده در شیراز را به ضرر عاملان آن و فرصتی برای ریشه کن کردن این گونه حرکات جاهلانه ارزیابی کرد.

به گزارش تسنیم، علی مطهری روز دوشنبه این هفته در سفری به شیراز قصد سخنرانی در دانشگاه این شهر را داشت که بخاطر اقدامات عده‌ای این سخنرانی لغو و عده‌ای نیز به خودروی وی حمله کرده بودند.

پس از این حادثه نیز رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وزرای کشور و اطلاعات خواستار پیگیری این موضوع شده بود‌؛ یکی از مشاوران رئیس‌جمهور نیز مصاحبه با خبرگزاری دولت خواستار استعفای استاندار فارس شده بود.

به گزارش تسنیم، حدود 15 روز پیش نیز در همایش اصلاح‌طلبان در شهر کرمان عده‌ای از کسانی که برگزار کننده مراسم مذکور بودند به فردی بنام «بهرام امیرحیدری» که از جانبازان دفاع مقدس بوده حمله‌ور می‌شوند و وی را بدلیل  عقاید متفاوت با حاضران در سالن همایش به باد کتک می‌گیرند.

این جانباز شیمیایی و رزمنده انقلاب در روز 14  اسفند ماه تنها به دلیل پرسش چند سوال درباره جریان فتنه در جلسه سخنرانی موسوی لاری در کرمان به شکل نامناسبی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

امیرحیدری در این ارتباط گفته بود: «من را به اتاقک کوچکی که در خانه شورای شهر هست بردند و آنجا نیز 8 نفر شروع به ضرب و شتم من کردند و می‌گفتند از کی پول گرفتی، مزدور چه کسی هستی؟ اسمت را بگو؟ اسم اربابت را بگو؟ من گفتم: یک رزمنده جانباز هستم و کارگری بیش نیستم. مدافع نظام هستم و برای نظام نیز خون دادم نمی‌توانم تا زنده‌ام بنشینم تا به‌نظام توهین شود.»

برخی نمایندگان مجلس و شخصیت‌ های سیاسی طی روزهای گذشته در مصاحبه‌های خود می‌گویند: هردو اقدام از نظر افکار عمومی زشت و ترویج بی‌قانونی است اما سوال از مسئولان دولتی و بخصوص از رسانه‌های اصلاح‌طلب این است که چرا حمله به علی مهطری رادر بوق و کرنا می‌کنند و حمله به امیرحیدری را در بایکوت خبری!

به اعتقاد این چهره‌های سیاسی، قطعاً این شیوه دوگانه در برخورد قضاوت مثبتی در ذهن مردم باقی نمی گذارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هما ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    اقای رئیس جمهور با سپاس از تدبیر شما در اعزام نماینده ویژه و دلجوئی از اقای مطهری که انصافا عالی بود . باستحضار میرسانم ایشان با حمایت از فتنه 88 دل ما را شکستند کی از ما دلجوئی کندءءءء ؟؟؟؟ یک نماینده هم از این دل شکستگان حمایت و دلجوئی فرمایند"چون حرفهای ایشان دشمنان را شاد و ما را دلشکسته کرد""""""""""""""""""""""""""""""""""""
  • حمیرا ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    آیا فریدون یکبار هم به عیادت جانبازان و صدمه دیدگان دوران فتنه سال 88 که با شدیدترین وجه توسط بازی خورده ها و منافقین دچار صدمات غیر قابل جبران گردیدند ، رفته است ؟ ما هم قبول داریم روشی که در مخالفت با رفتارهای دشمن شاد کن دولتهای غربی و مزدوران داخلی آنها در زمان حضور مطهری در شیراز انجام شد اشتباه بود اما مطهری باید بفهمد که در زمین چه کسانی به بازی گرفته شده ..... !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس