کد خبر 398242
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

امیر بختیاری از بازیگران تئاتر و رادیو و جانباز دفاع مقدس 23 اسفند ماه به علت فشار خون بالا درگذشت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر بختیاری از بازیگران تئاتر و رادیو و جانباز دفاع مقدس صبح 23 اسفند ماه به علت فشار خون بالا درگذشت.

صدرالدین شجره - کارگردان و بازیگر نمایش‌های رادیویی - با تایید خبر بالا گفت: آقای بختیاری عصر جمعه (22 اسفند ماه) به علت فشار خون بالا حالش بد شد و با آمدن اورژانس به بیمارستان لقمان منتقل شد و کارهای اولیه وی انجام شد، اما متاسفانه صبح امروز (23 اسفند ماه)، ساعت 10 و 30 دقیقه دار فانی را وداع گفت.

وی سپس گفت: آقای بختیاری حدودا 50 سال سن داشتند و تا جایی که من در جریان بودم اصلا دچار بیماری خاصی نبود و خیلی سرحال و سالم بود، فقط فکر می‌کنم دچار فشار خون بود و دارو مصرف می‌کرد.

این کارگردان رادیویی ضمن اظهار تاسف برای درگذشت امیر بختیاری بیان کرد: آقای بختیاری بازیگر خوبی بود. وی از افراد شفاف رادیو بود که همیشه بی‌کینه و بی‌غرض کار می‌کرد. او طی چند سالی هم که در جنگ حضور داشت دچار آسیب‌های روحی شده بود و شرایط ایجاد کار برایش سخت شده بود.

شجره گفت:‌ امیر بختیاری بیشتر در رادیو کار بازیگری انجام می‌داد ولی این اواخر کارگردانی نمایش‌های رادیو را هم برعهده می‌گرفت. از جمله کارهای تئاتری او می‌توان به نمایش «الموت» کاری از مجید جعفری در سال 59 اشاره کرد. همچنین وی سال گذشته در یکی از کارهای تئاتری دکتر صادقی در خانه هنرمندان اجرا داشت. بختیاری در کارهای رادیویی چون حکایت‌های رادیویی و تعداد زیادی از نمایش‌های رادیویی به عنوان بازیگر حضور داشت.

پیکر امیر بختیاری ساعت 9 صبح دوشنبه (25 اسفند ماه) از مقابل ساختمان رادیو نمایش در میدان ارگ تهران با حضور هنرمندان رادیو تشییع می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس