کد خبر 398176
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) گفت: برگزاری یادواره های شهدا نوعی پدافند و آفند در راستای ناتوان سازی دشمن در رسیدن به اهدافش است.

به گزارش مشرق، امیر پوردستان شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای ارتش در سقز در جمع خبرنگاران افزود: امروز دشمن با راه اندازی جنگ فرهنگی برای گرفتن هویت دینی و اسلامی جوانان تلاش می کند.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در کشور، دشمن را خسته کرده و در رسیدن به اهدافش همواره ناکام مانده است.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا یکی از تکالیف انسان های وظیفه شناس است، تاکید کرد: برگزاری یادواره های شهدا سبب می شود روحیه استقامت، ایثار و فداکاری به نسل های سوم و چهارم منتقل شود.

سرتیپ پوردستان اضافه کرد: بی تردید جوانان و نوجوانان ما با این روحیه است که خواهند توانست در صحنه های استقامت و مقاومت حاضر شوند.

او عنوان نمود: قدردانی از زحمات، تلاش، صبر و ایثار خانواده شهدا وظیفه ماست و برگزاری یادواره های شهدا، حضور در بین آنان، تجلیل از مقام شامخ شهدا و دعوت از آنها نیز در این راستا انجام می شود.

وی با اعلام اینکه کشورمان با چندین کشور هم مرز است یادآور شد: آمادگی نیروهای زمینی در کشور در سطح بالایی است و یگان های ارتش به ویژه استان های کردستان، کرمانشاه، خوزستان و ایلام آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع حرکت احتمالی را دارند.

او با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از یگان های غرب کشور تاکید کرد: اقتدار و صلابت نیروهای زمینی به اثبات رسیده و تیپ های 128، 228 و 328 در استان کردستان و نیروهای پروازی و هوانیروز آماده دفاع از کیان اسلامی هستند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس