کد خبر 398138
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

در صورتی که مشکل مالکیت تیم فولادنوین اهواز حل نشود این تیم حق حضور در لیگ برتر را نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم فولادنوین اهواز روز گذشته (شنبه) در چارچوب هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مقابل ایرانجوان بوشهر به پیروزی 4 بر صفر رسید تا همچنان پیشتاز گروه الف این مسابقات و شانس اول راهیابی به لیگ برتر باشد.

تیم دوم باشگاه فولاد خوزستان در صورت کسب سه امتیاز دیگر سهمیه صعود به لیگ برتر را کسب خواهد کرد اما این در حالی است که در شرایط فعلی این تیم حق حضور در لیگ برتر را ندارد. از آنجایی که محل تأمین بودجه دو تیم فولاد خوزستان و فولادنوین از یک محل است و شرکت‌های آنها به صورت جداگانه ثبت نشده، در صورت صعود فولادنوین به لیگ برتر با توجه به قوانین AFC از حضور این تیم در سطح اول فوتبال ایران جلوگیری خواهد شد.

البته مسئولان باشگاه فولاد به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند و احتمالاً با ثبت شرکتی جدید می‌توانند دو تیم در لیگ برتر داشته باشند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد نیز امتیاز فولادنوین واگذار خواهد شد.

غلامرضا بهروان این خبر را تأیید کرد و گفت: با اینکه هیئت مدیره دو باشگاه از یکدیگر جدا هستند اما فولاد و فولادنوین از یک محل تغذیه می‌شوند و تیم دوم این باشگاه برای لیگ برتری شدن باید این مشکل را حل کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    لطفا به بررسی مس کرمان و داوری های مشکوکش هم در 10-12بازی اخیرش و اخراجی های حریفانش که کاملا مشکوک هست بپردازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس