کد خبر 397958
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶

حاج «عباس کریمی قهرودی» چهارمین فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله» در روز 24 اسفند ماه1363 در چهارمین روز عملیات «بدر» در منطقه عملیاتی شرق رودخانه «دجله» بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به ناحیه پشت سرش به شهادت رسید.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - حاج «عباس کریمی قهرودی» چهارمین فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله» در روز 24 اسفند ماه1363 در چهارمین روز عملیات «بدر» در منطقه عملیاتی شرق رودخانه «دجله» بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به ناحیه پشت سرش به شهادت رسید.

آنچه می بینید، دو تصویر از این فرمانده شجاع است که در کنار او، حمید داودآبادی، نویسنده و رزمنده دفاع مقدس دیده می شود.

عکس/نویسنده در کنار فرمانده

عکس/نویسنده در کنار فرمانده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید داودآبادی ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    1 0
    ای وای از گذر زمان اتفاقی در وبگردی هایم این مطلب را دیدم. باز مرا بردید به آن سالهای قشنگ زندگی با خوبان عکس بالا، تابسیتان 1363 در اردوگاهی نزدیک خرمشهر است. عکس پایین، دی 1363 در نماز جمعه تهران مقابل مسجد دانشگاه است. حاج عباس به همراه پدرش آمده بود نماز جمعه. وقتی او را دیدم، بعد از پایان نماز سریع دویدم دوربینم را که تحویل حفاظت نماز جمعه داده بودم گرفتم و این عکس زیبا را با او انداختم. انگاری دست بر شانه ملائکه الله انداخته ام. چقدر با این عکس به خود بالیدم که: من با حاج عباس عکس دارم. ای کاش یوم القیامه هم بگذارند دست ما واماندگان جامانده بر شانه شان قرار گیرد. یا نه، حداقل انگشت مان را بگیرند که سخت محتاجشانیم. دمتون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس