کد خبر 397614
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

العالم ـ گروه تروریستی داعش با قطع ارتباطات و شبکه اینترنت شهرستان الحویجه در جنوب غربی استان کرکوک، تماشای شبکه های ماهواره ای در این شهر را حرام اعلام کرد.

 به گزارش مشرق، شبکه السومریه نیوز اعلام کرد: گروه تروریستی داعش در تلاش برای جلوگیری از اطلاع رسانی و رسیدن خبرها به منطقه، اقدام به قطع ارتباطات و اینترنت در شهرستان الحویجه در جنوب غربی استان کرکوک کرد و با بلندگو به اهالی شهر اعلام کرد که تماشای شبکه های ماهواره ای حرام است.

یک منبع امنیتی در استان کرکوک گفت: عناصر مسلح داعش تمامی برجهای مخابراتی وابسته به شرکت ارتباطات "زین" در شهرستان الحویجه را خاموش و شبکه اینترنت را قطع کردند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: هدف داعش ممانعت از تماس اهالی با خویشاوندان خود در کرکوک و اطلاع از جزییات پیشروی نیروهای پیشمرگه و ارتش عراق در مناطق جنوبی غربی استان کرکوک است.

وی خاطرنشان کرد که گروه تروریستی داعش با بلندگو در سطح شهر اعلام کرد که تماشای شبکه های ماهواره ای حرام است و هدف این اقدام، جلوگیری از تماشای اخبار مربوط به پیروزیهای نیروهای عراقی بر داعش است.

این منبع توضیح داد: نوعی سردرگمی برعناصر مسلح محلی داعش که همچنان در برخی از مناطق شهرستان الحویجه، منطقه الریاض و العباسی در جنوب غربی کرکوک بسر می برند، حاکم است.

گفتنی است نیروهای عراقی عملیات آزادسازی روستای بشیر و روستاهای منطقه "تازه" از دست عناصر مسلح داعش در جنوب استان کرکوک را آغاز کردند و این درحالی است که نیروهای پیشمرگه توانستند منطقه نهروان و المره و کبیه در الرشاد واقع در جنوب غربی استان کرکوک را به کنترل درآورند و عناصر داعش را از آنجا بیرون کنند.
- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1684957#sthash.5pmlVyiT.dpuf
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس