رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران خاتمه یافت و جام قهرمانی از تبریز به تهران رفت.

 به گزارش مشرق، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز برگزار شد و تیم‌های تبریزی در روز آخر به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافتند.

در تبریز تیم مس سونگون در حالی که 3 بر 2 از مهمان خود ماهان تندیس قم عقب بود، در نهایت به پیروزی 5 بر 3 دست یافته و با 45 امتیاز به عنوان سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور دست یافت. در این بازی محمد وزیرزاده(2گل)، حمیدرضا یوسفی، مسلم رستمی‌ها و دیگو داسیلوا برای تیم نارنجی‌پوش مس گلزنی کردند.

در دیگر بازی برگزار شده در تبریز تیم دبیری در سالن علوم پزشکی برابر مهمان خود میثاق تهران به تساوی 3 بر 3 دست یافت. مدافع عنوان قهرمانی در این بازی هر وقت که از مهمان خود پیش افتاد، در کمترین زمان ممکن گل تساوی را دریافت کرد. گل‌های تیم دبیری توسط رشید قلی‌پور 2 گل و نصرالله مومن به ثمر رسید تا تیم دبیری با 35 امتیاز در رده هشتم قرار گیرد.

پایاسازه آذربایجان نیز در مشهد با نتیجه 8 بر 4 مغلوب تیم فرش آرای این شهر شده و با 21 امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفته تا به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور سقوط کند.

بدین ترتیب رقابت‌های سال آینده لیگ برتر فوتسال کشور با حضور دو تیم تبریزی دبیری و مس سونگون برگزار می‌شود.

دبیری تبریز فصل گذشته به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافته بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس