ورزشگاه شهید بهنام محمدی که اولین ورزشگاه ساخته شده فوتبال در خاورمیانه است امروز هیچ هوادار پرسپولیسی را در خود جای نداده است.

به گزارش مشرق، ورزشگاه شهید بهنام محمدی که اولین ورزشگاه ساخته شده در خاورمیانه است امروز مملو از هواداران تیم نفت مسجد سلیمان است و هیچ هوادار پرسپولیسی در این ورزشگاه مشاهده نمی‌شود و تمام ورزشگاه به رنگ زرد است.

*ساعت 13:15 داوران برای چک زمین چمن و دروازه‌ها به میدان آمدند. فغانی و کمک‌هایش عکس یادگاری در وزرشگاه گرفتند

*اسکوردبورد ورزشگاه خراب است.

*بیشتر هواداران نفت مسجد سلیمان با پیراهن‌های نفت ابادان و برزیل وارد ورزشگاه شدند.

*جایزه‌های خبرنگاران ورزشگاه شهید بهنام محمدی بسیار خوب است که باعث تعجب خبرنگاران اعزامی از تهران شده است.

*یک پرچم 30 متری به رنگ زرد در ورزشگاه نصب شده است.

*یک هوادار با پرچم برزیل که دور خود بسته مشغول روپایی و هد زدن است او حتی به سمت بازیکنان پرسپولیس رفت و هنگامی که آنها مشغول گرم کردن بودند همچنان مشغول هد زدن بود که با اعتراض مسئولان پرسپولیس  از پرسپولیسی‌ها فاصله گرفت.

*علی اصغر جمالی پیشکسوت نیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در سال 1348 به پرسپولیس گل زده و تور دروازه را پاره کرد بود در ورزشگاه حضور دارد.

*سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس پس  از مسابقه بر نفت مسجد سلیمان به باشگاه فولاد خوزستان می‌رود تا امور شخصی خود را در ارتباط با این باشگاه انجام بدهد.

*یکی از مسئولان تدارکات پرسپولیس با کلاه جنگی و یک سربند عکس یادگاری گرفت.

*دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ساعت 13:40 وارد میدان شدند. بازیکنان نفت با لباس‌های‌ آبی و جوراب‌های زردرنگ و بازیکنان پرسپولیس  با لباس نارنجی وارد میدان شدند.

*گرمکن تمام بازیکنان پرسپولیس  آرم اسپانسر داشت به جز رضا نورمحمدی.

*سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس به تمسخر از سوی هواداران نفت با شعار سوشای آقای گل تشویق شد اما او به سمت آنها رفت و برایشان دست زد و واکنش خوبی به این شعار داشت.

*رضا محمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در تیم نفت نیمکت‌نشین است برخورد گرمی با بازیکنان پرسپولیس  داشت.

*فردی که مشغول انجام حرکات نمایشی با توپ در زمین بود با هدایت مسئولان مسابقه و در حالی که همچنان در حال هد زدن بود به بیرون از زمین هدایت شد.

بلندگوی ورزشگاه به علیرضا فغانی داور مسابقه خوشامدگفت.

*دو بازیکن نفت مسجدسلیمان در هنگام گرم کردن مصدوم شدند. سعید سالارزاده به شدت مصدوم شد و حمید بوحمدان هم با اصابت دست یکی از بازیکنان دچار مصدومیت شد.

*ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان به این شرح است:

گئورگی، جلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ‌نورد، سعید سالارزاده، فرزاد محمدی،رضا درویشی، کیوان امرایی، کیومرث چراغی، روسلان و الکساندر پاشنکو

*دیدار دو تیم ساعت 14:30 آغاز می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس