کد خبر 397095
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون مسئولان نفت مسجد سلیمان با ما اینطور رفتار کردند قطعا با تیم اصلی با مصافشان خواهیم رفت و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین در خصوص زمان پرواز تیم پرسپولیس به اهواز و سپس عزیمت به شهر مسجد سلیمان گفت: بلیت پرواز تیم را برای ساعت 15 امروز تهیه کردیم و پس از رسیدن به اهواز با اتوبوس به مسجد سلیمان می‌رویم تا تیم آماده بازی فردا مقابل نفت این شهر باشد.

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و امروز آخرین تمرین را انجام می‌دهیم و سپس به فرودگاه خواهیم رفت.

خوردبین در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس سه امتیاز بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان را فدای بازی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد افزود: به هیچ عنوان اینطور نیست و هیچ امتیازی را فدا نخواهیم کرد و چون مسئولان تیم نفت مسجد سلیمان با ما این گونه رفتار کردند قطعا با تیم اصلی به مصافشان خواهیم رفت و می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری لفظی محمد عباس‌زاده و محمدرضا خانزاده در تمرین روز گذشته این تیم تصریح کرد: من صحنه را ندیدم و باید از مربیان بپرسم که ببینم چه شده است. در آن صحنه من در رختکن حضور داشتم و ندیدم که چه اتفاقی افتاده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس