کد خبر 396997
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: ساخت کورت تمام شیشه‌ای اسکواش به صورت کامل در انحصار آمریکایی‌ها بود که ما با احداث چنین کورتی این انحصار را شکستیم.

به گزارش مشرق، مسعود سلیمانی درر خصوص افتتاح نخستین کورت شیشه‌ای کشور اظهار داشت: قرار بود در هفته جاری این کورت رونمایی و افتتاح شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی بازگشایی آن به هفته آینده موکول شد.

وی با بیان اینکه بیست و پنجم ماه جاری نخستین کورت شیشه‌ای استاندارد کشور رونمایی خواهد شد، افزود: تنها کشوری که دارای چنین کورتی است، ایالات متحده آمریکا است که ساخت آن به صورت کاملا انحصاری در اختیار این کشور قرار دارد که خدا را شکر موفق به شکست این انحصار شدیم. ایران اولین کشوری است که موفق به چنین کاری شده است. حالا باید بازار آن را از دست آمریکایی‌ها خارج کرده و با قیمتی مناسب چنین کورتی را به سایر کشورهای دنیا صادر کنیم.

رئیس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: متاسفانه به سبب برخی کارشکنی‌‎ها افتتاح این کورت یک سال به تعویق افتاد. تعدادی از عوامل بیرون رانده شده فدراسیون نمی‎خواستند چنین اتفاقی رخ بدهد به همین دلیل کورت را به آتش کشیده و شیشه‌های آن را شکستند. آنها به دنبال این بودند که کورت در زمان مدیریت بنده افتتاح نشود و تیم جدید فدراسیون این کار را محقق کند. این یک کار تخریبی بود، البته این افراد پس از آن شروع به تخریب شخصیتی من کردند.

سلیمانی یادآور شد: با لطف آقای یزدانی، شهردار منطقه یک تهران مجددا این کورت بازسازی شد و امروز می‌توانیم از آن استفاده کنیم. این کورت شیشه‌ای تمام استاندارد به صورت رایگان برای اعضای تیم ملی و استعدادیابی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برخی از مسابقات مهم را در آن برگزار خواهیم کرد، البته برای اینکه بتوانیم بخشی از هزینه‌های آن را تامین کنیم، سانس‌هایی خاص را به افرادی خاص اختصاص می‌دهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس