کد خبر 396832
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

«محمد صادقی» بازیگر سریال «فوق سری» گفت: قصه‌، تنوع شخصیت‌ها و ریتم تند سریال «فوق سری» مخاطبان را به خود جذب می‌کند.

به گزارش مشرق، محمد صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص سریال "فوق سری" گفت: من در این سریال نقش مجید باستان را بازی می‌کنم. این سریال یک کار پلیسی است که موقعیت‌های طنزی درون آن رخ می‌دهد و من در این سریال یک نقش غیر پلیسی را ایفا می‌کنم. 

وی افزود: من و فخیم زاده 20 سال است که باهم همکار هستیم و 4  مجموعه‌ی طولانی را باهم کار کرده‌ایم و در زمینه‌های فرهنگی و سریال "مختارنامه" نیز فعالیت‌های زیادی داشته‌ایم و فخیم زاده کارگردانی حرفه‌ای است که کار کردن با او را دوست دارم. 

بازیگر سریال "خواب و بیدار" اظهار داشت: وجود نقاط عطف بسیار در قصه‌ "فوق سری" سبب می‌شود که مخاطب نتواند پایان سریال را حدس بزند و مسیر داستان برای تماشاگران سریال و حتی بازیگرانش غافلگیر کننده است؛  افزون بر آن نحوه چیدمان شخصیت‌ها که با دقت  انجام شده است از نقاط قوت این سریال است. 

وی افزود: در سراسر دنیا ریتم فیلم ها از سریال‌ها تندتر است اما مهدی فخیم زاده بین فیلم ها و سریال هایش تفاوتی قائل  نمی‌شود و "فوق سری" دارای ریتم تند و قابل قبولی است؛ به نظر من قصه‌ی جذاب، تنوع و چینش عالی بازیگران و ریتم تند این سریال سبب جذب مخاطب می‌شود. 

صادقی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم از سریال "فوق سری" خوششان بیاید و در سال 94 حاشیه‌های سینما و تلویزیون کمتر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس