کد خبر 396500
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

ما همانطور که به مسئولیت خود دربرابر صهیونیست‌ها عمل کردیم باید همچنان به مسئولیتمان با صبر و بردباری و علم و دانش عمل کنیم و ناامید نشویم و درمقابل اقدامات تحریک آمیز رسانه‌ها سست نشویم.

به گزارش مشرق، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در اظهاراتی سخنرانی اخیر بنیامین نتانیاهو در مقابل کنگره آمریکا را نشانه ضعف تل‌آویو و ناتوانی آن در برابر مقاومت و پیروزی‌هایش دانست.

به گزارش پایگاه خبری العهد، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که به مناسبت روز معلم در شهر بعلبک برگزار شده بود تاکید کرد: خطرناک‌ترین مسئله‌ای که امروز در مقابله با تروریسم می‌توانیم با آن مواجه باشیم خطر ناامیدی و احساس ضعف و ناتوانی دربرابر دشمن است. تکفیری‌هایی که از سوی ابرقدرت ها حمایت می شوند می خواهند نخبه‌های ما را ناامید کنند و بگویند این دین است. آیا این دین است خیر این تنها کذب و فریب و نیرنگ است پس ما باید بذر امید را در قلب نسل جدید بکاریم و دین واقعی و ارزش های اسلامی و همچنین الگوهایی را به آنها نشان دهیم که همواره بر اسرائیل پیروز شده و بر تروریسم نیز پیروز خواهند شد.

وی افزود: ما همانطور که به مسئولیت خود دربرابر صهیونیست‌ها عمل کردیم باید همچنان به مسئولیتمان با صبر و بردباری و علم و دانش عمل کنیم و ناامید نشویم و درمقابل اقدامات تحریک آمیز رسانه‌ها سست نشویم. ما باید همواره در میدان باشیم و هیچ گاه میدان را برای تکفیری ها خالی نکنیم. مقاومتی که توانسته اسرائیلی‌ها را شکست دهد امروز مسئولیت مقابله با تروریسم را برعهده دارد.

صفی الدین خاطرنشان کرد: سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مقابل کنگره آمریکا حکایت از ضعف اسرائیل و ناتوانی آن در مقابله با فرهنگ، تفکر، مقاومت و پیروزی‌های ما دارد. این مسئله نشان می دهد که ما با فرهنگ اصیل و مقاومتمان قوی هستیم و توانسته‌ایم رعب و وحشت و ناامیدی را به عقل و قلب نتانیاهو وارد کنیم. مقاومت که وظیفه تضعیف اسرائیل را بر دوش خود حمل می‌کند دشمن را واداشته تا بداند که باید از مقاومت بترسد.

وی گفت: دوره حرف زدن از سرنگونی مقاومت به سر آمده است و مقاومت همواره باقی است. طرف هایی که از نابودی مقاومت حرف می زنند خود نابود می شوند.

صفی الدین درخصوص مخالفان سوری نیز گفت: مخالفان سوری هر روز رنگ عوض می کنند. پیشتر اخضر ابراهیمی فرستاده سابق سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه تعداد گروه‌های مخالف را حدود 1000 گروه اعلام کرده بود این مخالفان با هم اختلاف دارند چراکه به طرح‌های متعدد وابسته هستند. مخالفان تغییر می کنند و سوریه همواره با ارتش خود پابرجا باقی می‌ماند. این دلیلی روشن است که نشان می دهد طی چهار سال گذشته حاصل تلاش‌های آمریکا و هم پیمانانش تنها ناامیدی و شکست بوده است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در لبنان در زمان کنونی حفظ کشور و پایبندی به مذاکراه و ایجاد آگاهی و ارتباط است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس