کد خبر 396456
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

رییس فدراسیون امارات می‌گوید کشورش قطعا به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا انتخاب خواهد شد.

به گزارش مشرق، میزبان جام ملت‌های 2019 در قاره آسیا امشب مشخص خواهد شد.

ایران و امارات رقابت سختی برای میزبانی این رویداد بزرگ داشتند و امشب (دوشنبه) از بین این دو کشور میزبان بزرگ‌ترین رویداد ملی فوتبال در قاره کهن انتخاب خواهد شد.

چند ساعت قبل از اعلام میزبان جام ملت‌های آسیا یوسف سرکال، رییس فدراسیون فوتبال امارات عنوان کرده است که کشورش قطعا میزبان جام ملت‌های آسیا شده و کاملا مطمئن است که به عنوان میزبان انتخاب خواهد شد و تا چند ساعت دیگر جشن و پایکوبی در امارات برگزار خواهد شد. او گفت: ما کاملا آماده میزبانی جام ملت‌های آسیا هستیم و می‌دانیم میزبانی این بازی‌ها چه اهمیتی برای ما دارد. مدت‌هاست که خودمان را آماده میزبانی در جام ملت‌های آسیا کرده‌ایم و امشب زمانش است که نتیجه‌ تلاش‌هایمان را بگیریم.

امارات آخرین بار در سال 1996 میزبانی جام ملت‌های آسیا را بر عهده داشت و توانست به فینال این رقابت‌ها نیز راه یابد ولی شکست برابر عربستان سعودی در ضربات پنالتی باعث شد تا اماراتی‌ها نتوانند به قهرمانی دست یابند.

السرکال در ادامه گفت: هدف ما این است که بتوانیم به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برسیم. دوست داریم برای اولین بار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را تجربه کنیم و فکر می‌کنم در سال 2019 در خانه بتوانیم برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم.

امارات برای میزبانی جام ملت‌های آسیا شش ورزشگاه را در نظر گرفته است که این ورزشگاه‌ها مورد تایید ناظران AFC قرار گرفته اند.

رییس فدراسیون فوتبال امارات در پایان گفت: ناظران AFC از ورزشگاه و شرایط ما برای میزبانی جام ملت‌های آسیا رضایت داشتند و ما مطمئنیم که به عنوان میزبان رقابت‌ها انتخاب می‌شویم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    مبارکتان باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس