کد خبر 396349
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در موضوع ممانعت از حضور رضا‌زاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری این مطلب بیشتر سیاسی به نظر می رسد تا اداری و سازمانی.

به گزارش مشرق، مرتضی طلایی در پاسخ به این سوال که آیا عضویت در شورای شهر شغل محسوب می‌شود یا خیر گفت: قانون در این زمینه به صراحت تاکید دارد که این موضوع شغل به حساب نمی‌آید.

وی در خصوص اینکه مسئولان وزارت ورزش و سازمان بازرسی کل کشور عضویت در شورای شهر را شغل دانسته و اجازه حضور به اعضای این شورا از جمله رضازاده در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی را نمی‌دهد گفت: در این زمینه رفتاری دوگانه با رضا‌زاده صورت گرفت؛ در حالی که این امتیاز برای نمایندگان مجلس در نظر گرفته شده است، اما درباره اعضای شورای شهر شاهد عملکرد متفاوتی هستیم. به همین دلیل اعتقاد دارم اینکه این موضوع بیشتر از اینکه اداری و سازمانی به نظر برسد رفتاری سیاسی است، برای اینکه اکثریت اصولگرای شورای شهر را تحت‌الشعاع قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه با توجه به علاقه و پیگیری اش در مسائل ورزشی آیا پیشنهادی برای حضور در مدیریت‌های ورزشی داشته است گفت: باید از تمام ظرفیت‌های کسانی که می‌توانند در حوزه مدیریت ورزشی کمک کنند استفاده کرد. اگر می‌توانستیم تعریف مشخصی از این همکاری داشته باشیم بهتر می‌توانستیم از این ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف ورزشی استفاده کنیم.

طلایی خاطر نشان کرد: ورزش و مطالعه جزو سبد زندگی جامعه و شهروندان ما است، همانطور که غذا می‌خوریم و مطالعه می‌کنیم باید ورزش کنیم و این 3 از هم جدا نیستند چرا که ورزش نیازهای جسمی و روحی را توامان برطرف می‌کند. ورزش هم به سلامت جسمی کمک می‌کند و هم به سلامت روحی، اما متاسفانه این موضوع در جامعه ما مغفول مانده است. چگونگی عمومی کردن ورزش و مطالعه در زندگی مردم از جمله مسائلی است که می‌توان با استفاده از تجربیات مدیران از آن بهره برد
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس