کد خبر 396112
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت : امیدواریم مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 به سرانجام برد- برد برسد و البته راه پرپیچ و خمی وجود دارد.

به گزارش مشرق، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت : امیدواریم مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 به سرانجام برد- برد برسد و البته راه پرپیچ و خمی وجود دارد.
 
علی اکبر صالحی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای و حضور خود در دو دور اخیر مذاکرات افزود: ما باید با صبر، حوصله، هوشیاری و درایت بتوانیم راه را در مذاکرات هسته ای ادامه دهیم.

صالحی تصریح کرد: تا به امروز قدم های خوبی در مذاکرات هسته ای برداشته شده است و من امیدوارم به لطف الهی سایر قدم ها نیز به خوبی برداشته شود.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین روز گذشته (شنبه) در گفت و گویی از رفع بن بست های فنی در مذاکرات اخیر میان ایران و گروه 1+5 خبر داد.

صالحی با تبیین روند دو دور مذاکره فنی در ژنو و سوییس افزود: ما در مذاکرات فنی با نوعی بن بست مواجه بودیم و تشخیص مقامات بالاتر نظام بر این بود که بنده شخصا در مذاکرات حضور یابم و در جزییات مسائل نیز با بالاترین مقام طرف مقابل که وزیر انرژی آمریکاست وارد گفت و گو شوم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس