هواداران تیم تراکتور سرمربی پیشین تیم پرسپولیس را تشویق کردند.

به گزارش مشرق، هنگام ورود درخشان به ورزشگاه یادگار امام، هوادران تراکتورسازی علی دایی سرمربی پیشین پرسپولیس را تشویق کردند تا این‌گونه علیه درخشان موضع‌گیری کرده باشند.

*هنگام ورود تیم تراکتورسازی به زمین یکی از هواداران این تیم به میانه زمین رفت و از دیگران هواداران خواست به شیوه مخصوص تیم بشیکتاش ترکیه تراکتورسازی را تشویق کنند. این در شرایطی بود که مدتهاست هواداران تراکتور به این روش تیم خود را تشویق نمی‌کردند.

* به محض ورود تیم تراکتورسازی به زمین هواداران این تیم تعداد زیادی بادکنک قرمز به آسمان رها کردند و همچنین کاملا هماهنگ پرچم‌های تیم‌شان را به اهتزاز در آوردند که صحنه جالبی را رقم زد.

* آنتونیو اولیویرا به محض ورود به زمین به شدت از سوی هواداران تراکتورسازی مورد تشویق قرار گرفت.

* نوع خاص تشویق کردن هواداران تراکتورسازی باعث شده بود تا 3 بازیکن خارجی پرسپولیس هنگام ورود به زمین نگاه‌شان به سکوها باشد.

* فرشاد احمدزاده بازیکن حال حاضر تراکتورسازی و پیشین پرسپولیس تنها بازیکنی بود که به سمت سرخپوشان رفت.

* پیش از آغاز بازی یک نارنجک از سوی تماشاگران به زمین پرتاب شد.

* قبل ازاینکه داور سوت بازی را بزند سامان نریمان‌جهان، فرشاد احمدزاده و ادینیو سمت چپ زمین و روی خط نیمه ایستاده بودند تا به محض آغاز بازی 3 نفره از آن سمت به دروازه‌ پرسپولیس حمله کنند. این مسئله باعث پیام صادقیان که روبروی این بازیکنان ایستاده بود با آنها شوخی کند.

* در شرایطی که بازیکنان 2 تیم و تیم داوری از ساعت 16:25 آماده آغاز بازی بودند اما با تصیمیم داور بازی ساعت 16:30 آغاز شد.

* نکته جالب این بود که بعد از آغاز بازی آندرانیک تیموریان نتوانست حمله با تاکتیک ویژه تراکتورسازی را آغاز کند.

* تشویق علی دایی توسط هواداران تراکتورسازی بعد از آغاز بازی هم ادامه داشت.

* با شروع بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به حدود 20 هزار نفر رسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس