کد خبر 395972
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

مالک باشگاه نساجی گفت: از عملکرد سرمربی و مدیرعامل نساجی به هیچ عنوان رضایت ندارم و احتمال برکناری هر دو نفر وجود دارد.

به گزارش مشرق، مهدی پرهام درخصوص نتایج نساجی اظهار داشت: به هیچ عنوان از عملکرد دست نشان سرمربی تیم و درودگر مدیرعامل باشگاه راضی نیستم و آنها ضعیف کار کرده‌اند و به همین دلیل هم 15 درصد جریمه خواهند شد. این در حال است که ما تمام شرایط را برای آنها به وجود آورده بودیم .

وی با اشاره به شکست روز گذشته نساجی مقابل فولاد نوین اهواز تصریح کرد: روز گذشته همه شرایط فراهم بود که تیم نتیجه بگیرد 18-17 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شده‌ بودند اما متاسفانه ما شکست خوردیم و شرمنده هواداران شدم دل مردم شکست و نتوانستیم نتیجه بگیریم مالک باشگاه نساجی در خصوص این که هزینه‌های لازم برای نتیجه‌گیری تیم صورت گرفته یا خیر گفت: درودگر در ابتدا اعلام کرد که برای صعود تیم به لیگ برتر 4 میلیارد هزینه لازم است که ما تا کنون 2 میلیارد و 350 میلیون هزینه کرده‌ایم یعنی بالغ بر 60 درصد هزینه را انجام داده‌ایم و باشگاه هیچ بدهی ندارد اما متاسفانه اقدامات لازم انجام نشده است.پیش از بازی هم 370 میلیون به حساب باشگاه واریز شد تا بدون دغدغه مدیرعامل کارش را انجام دهد اما انتظارات برآورده نشده است.

پرهام در خصوص این که احتمال برگزاری دست نشان و درودگر وجود دارد گفت: بله با نتایجی که کسب شده احتمال برکناری آنها وجود دارد. در این هفته جلسه‌ای خواهیم داشت و در این خصوص تصمیم می‌گیریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس