کد خبر 395937
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: اگر این مشکلات برطرف نشود استقلال در آینده نزدیک ضربه خواهد خورد.

به گزارش مشرق، محمود فکری درمورد اینکه برخی استقلال را مدعی اول قهرمانی می‌دانند، گفت: ما هم مثل دیگر مدعیان شانس داریم اما هنوز چیزی قابل پیش‌بینی نیست. اگر تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید مجموعه آن باشگاه درست کار کنند. من نمی‌گویم مدیریت استقلال پیگیر مشکلات نیست یا کم‌کاری می‌کند ولی مشکلات مالی قطعاً یک جا به تیم ضربه خواهد زد.

وی ادامه داد: ما بعد از تعطیلات نیم‌فصل این همه برد آوردیم ولی هیچ پاداشی به مربیان و بازیکنان ندادند. آخرین باری که از باشگاه پول گرفتیم تیرماه امسال بود. قطعاً این شرایط نمی‌تواند خوب باشد. مطمئناً این موضوع تأثیر منفی در تیم خواهد گذاشت و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود. اگر این مشکلات برطرف شود مطمئناً دغدغه بازیکنان و کادرفنی کمتر خواهد شد و شانس موفقیت استقلال بیشتر می‌شود.

مربی تیم فوتبال استقلال درمورد هدیه‌هایی که یکی از نزدیکان سخنگوی باشگاه استقلال به بازیکنان داده بود و حرف و حدیث‌هایی که در این مورد به وجود آمد، اظهار داشت: دست آن کسی که این هدایا را داد، درد نکند. اینکه هدایا چقدر ارزش داشت چندان مهم نیست، بلکه نفس کار مهم است و باید از فردی که این کار را انجام داد، تشکر کنیم.

فکری در مورد اختلاف‌های اخیر امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: من حرف‌های فتح‌الله‌زاده را نخوانده‌ام اما در مجموع باید بگویم که این دعواها خوب نیست. مجموعه فوتبال از گزارشگران گرفته تا خبرنگاران و همچنین مربیان، مدیران و بازیکنان، نباید با یکدیگر اختلاف داشته باشند. اهالی فوتبال نباید به یکدیگر بی‌احترامی کنند.

وی خاطرنشان کرد: من معتقدم قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده زحمات زیادی برای استقلال کشیده‌اند و باید این دعوا را تمام کنند. وقتی فوتبالی‌ها به یکدیگر بی‌احترامی کنند آنهایی که بیرون از فوتبال هستند خیلی راحت به ما بی‌حرمتی خواهند کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس