کد خبر 395703
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷

سرمربی پاری سن ژرمن عنوان کرد زلاتان ابراهیموویچ در بازی برابر چلسی حضور خواهد داشت.

به گزارش مشرق، بلان در سال 2012 هدایت پاری سن ژرمن را برعهده گرفت و جانشین کارلو آنچلوتی در این تیم شد. او در نخستین فصل حضورش در پاری سن ژرمن عملکرد خوبی داشت و موفق شد این تیم را قهرمان لیگ فرانسه و جام اتحادیه کند.

ناصر الخلیفی، رییس متمول قطری باشگاه پاری سن ژرمن در گفتگویی که با کانال پلاس فرانسه داشت، عنوان کرد: لوران بلان در پاری سن ژرمن خواهد ماند و در این هیچ شکی وجود ندارد. من به تیمم افتخار می کنم و از نتایج آن کاملا راضی هستم. در لیگ برتر فرانسه، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا بازیهای خوبی را به نمایش گذاشتیم. نتایجی را که انتظار داشتیم به دست آوردیم. عملکرد تیم در فصل جاری بهتر از فصل قبل بود و حتی بازی ما هم بهتر شده بود. می خواهم به همه بازیکنان و کادر فنی به خاطر درخشش در فصل جاری تبریک بگویم.

بلان درباره حضور زلاتان برابر چلسی گفت: او آماده است. زمانی که به دلیل محرومیت غایب بود، ما با او کار می کردیم و او استراحت خوبی داشته است و به این نیاز داشت. حالا او به بازی کردن نیاز دارد و دیدار مقابل لنس برای او چیز خوبی است و قبل از دیدار مقابل چلسی رقابت را حس می‌کند. هرگز ندیدم که یک مهاجم به اندازه او سختکوش باشد. او این تلاش کردن را ‏دوست دارد. بازیکنی مانند ایبرا نمی تواند کارهای دفاعی را مانند کاوانی انجام بدهد. او یک بال نیست اما ‏بازیکنی است که می تواند در هنگام حمله، تمام زمین را پوشش بدهد.

در شرایط ایده آل، زلاتان و کاوانی ‏می توانند بارها تغییر جا بدهند. مثلث هجومی من کاملا آزادی دارند؛ من گاهی اوقات در این مورد با ‏مهاجمانم صحبت می کنم. آنچه من از همه بیشتر دوست دارم این است که در فاز دفاعی، ما تمام عرض ‏زمین را پوشش می دهیم. باید اعتمادمان به او را بیان کنیم. مطمئنم که گلزنی را شروع خواهد کرد، حتی اگر کمی برایش سخت باشد. مطمئنم که او گل خواهد زد. باید به او جازه دهیم که بیشتر در خدمت تیم بازی کند. با انگیزه نگه داشتن تیم برای پیروزی کار سختی نیست. اگر این کار انجام نشود، بازیکنان باید ذهنیتشان را عوض کنند. ریکاوری تیم به پایان رسیده است. حتی اگر پیروز شویم، گاهی خوب کار نمی‌کنیم. پاری سن ژرمن ترکیب خوب و باکیفیتی دارد و حالا، در 4 رقابت به خوبی ظاهر شده ایم. در همه ی رقابت‌ها صعود کرده ایم.

بلان ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در لیگ قهرمانان اروپا داشتن ثبات است. اگر می‌خواهیم در زمره تیم‌های بزرگ اروپا باشیم باید هر ساله نتایج خوبی در لیگ قهرمانان کسب کنیم. ما فصل گذشته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و حالا می‌توانیم پایمان را فراتر بگذاریم و به اهداف بزرگ‌تر فکر کنیم. تیم خیلی خوبی دارم که در هر بازی برای پیروزی می‌جنگد. بدون ترس برابر بارسلونا بازی کردیم و مزد بازی خوبمان را با پیروزی گرفتیم. ما تیاگو موتا را باز گردانده ایم، و او اکنون بر مصدومیت ساق پا غلبه کرده است. او به مدت سه هفته بازی نکرده است، بنابراین باید ببینیم چه می شود. او برای فلسفه بازی ما، بازیکن بسیار مهمی است. در دیدار مقابل لیون ضربه ای به ساق پای او وارد شد، که مانع از حضور او در دیدار مقابل نانت نشد و در مقابل نانت بود که مصدوم شد. در حال حاضر مهم ترین چیز این است که ما در فینال کوپا هستیم. البته در جام حذفی هنوز به فینال نرسیدیم و باقهرمان شدن فاصله داریم ولی می‌توانیم این کار را انجام دهیم و این خیلی خوب است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس