محسن اسلام‌زاده، کارگردان مستند «مدافعان آمرلی» از پخش این فیلم در شبکه افق خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محسن اسلام‌زاده، کارگردان مستند «اهل سنت ایران»، از پخش مستند «مدافعان آمرلی» از شبکه افق خبر داد و گفت: این شبکه همزمان با انجام عملیات آزادسازی تکریت از دست داعش به پخش این مستند می‌پردازد.

وی افزود: این فیلم امروز، شنبه 16 اسفند ساعت 20 از این شبکه  پخش می‌شود. این مستند در ساعت 24 امروز و ساعات 7 و 11 فردا، یکشنبه 17 اسفند از شبکه افق پخش مجدد می‌شود.

اسلام‌زاده پیش از این در مورد مستند «مدافعان آمرلی» گفته بود: این فیلم در مورد مقاوت مردم آمرلی دربرابر داعش است. داعش بعد از اینکه توانست به راحتی 4 استان عراق را تصرف کند در آمرلی که حتی اندازه یک شهر هم نیست با مقاومت مردم عراق مواجه شد. مردم آمرلی توانستند 84 روز تحت محاصره داعش به مقاومت بپردازند.

این مستند ساز خاطرنشان کرده بود: در یکی از حملات داعش به  آمرلی، فیلمبردار داعش کشته می‌شود و دوربین فیلمبرداری او به دست مردم می‌افتد. تصاویر دوربین او توسط مردم استخراج می‌شود به دست من می‌رسد. در این فیلم شاهد تصاویری از حملات داعش به آمرلی هستیم که توسط خود آنها ضبط شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: عکاس و فیلمبردار مهدی خوش‌نژاد، مدیرتولید و دستیار کارگردان حمیدرضا مجیدی، تدوینگر امیر کیانی، کارگردان و تهیه‌کننده محسن اسلام‌زاده، مجری طرح موسسه فرهنگی میثاق.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس